en rijd soms met een AHW van 1700kg. er mag 1800kg achter de VW.
als ik er mee rijd is er niets aan de hand, dit gaat zonder problemen.
echter de dag er na (koude start) komt er dan een storing "Variable inlaat klep volgens mijn OBD reader)
als ik de motor 5 min laat draaien en dan herstart is de storing weg.
na 7 tot 10 dagen komt de storing niet meer terug.
wat moet ik doen ?
is dit te veel gevraagd van de motor om er met 1700KG mee te rijden en hang ik dus op de rand van de capiciteit van het motorblok te rijden of moet ik gewoon flink afrekenen en die inlaatklep vervangen ? (schijnt een deel van het inlaatspruitstuk aan vast te zitten)
Vraag
zuk4wd
ik heb een Passat Variant 140PK TDI (2006)
en rijd soms met een AHW van 1700kg. er mag 1800kg achter de VW.
als ik er mee rijd is er niets aan de hand, dit gaat zonder problemen.
echter de dag er na (koude start) komt er dan een storing "Variable inlaat klep volgens mijn OBD reader)
als ik de motor 5 min laat draaien en dan herstart is de storing weg.
na 7 tot 10 dagen komt de storing niet meer terug.
wat moet ik doen ?
is dit te veel gevraagd van de motor om er met 1700KG mee te rijden en hang ik dus op de rand van de capiciteit van het motorblok te rijden of moet ik gewoon flink afrekenen en die inlaatklep vervangen ? (schijnt een deel van het inlaatspruitstuk aan vast te zitten)
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten