Fopperr Geplaatst 17 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 april, 2016 Kan het kloppen dat de B7 een lagere ET heeft dan de B6? De Lugano's lijken bij de B7 verder naar binnen te vallen dan bij de B6. Misschien vertekend het iets omdat hij niet verlaagd is maar t lijkt er wel op. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 17 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 april, 2016 Is het onderstel van de B6 en de B7 dan niet het zelfde Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 17 april, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 april, 2016 Dat denk ik ook hoor. Misschien is het gezichtsbedrog. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AJV Geplaatst 17 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 april, 2016 ET voor de B7 is 47 en voor de B6 45. Bron: www.steekmaat.nl 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 18 april, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 18 april, 2016 ET voor de B7 is 47 en voor de B6 45. Bron: www.steekmaat.nl ja, dat scheelt 'm dus twee volle millimeters Lijkt me dat het dus voornamelijk gezichtsbedrog zal zijn 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 18 april, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 april, 2016 Idd, de wielen komen bij inveren ook een stukje naar buiten. Dat zal ook t optische verschil kunnen maken. Maar spoedig verlagen dan ???? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten