Ga naar inhoud

Waarom kan ik geen topic starten in gevraagd


Stylance

Aanbevolen berichten

Dat mag je uiteraard hoor.

Maar dit is een forum om elkaar te helpen bij vragen of problemen. Dit is geen marktplaats voor mensen die snel wat zoeken of willen verkopen. Vandaar de regels mbt het aanbieden of gezocht gedeelte.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, sommige regels zijn nou eenmaal niet in je voordeel en dan kun je ze onzin vinden. Voor de meeste gebruikers welke op dit forum actief zijn is het juist prettig dat niet iedere willekeurige onverlaat zich aanmeldt enkel om spullen te verkopen (niet dat ik op jou doel hoor) en daar is deze regel voor. Daarbij komt dat de meeste regels gemaakt zijn omdat een X aantal mensen zich niet "normaal" kunnen gedragen en dan kom je helaas niet onder regels uit.

 

Genoeg gepreekt voor vandaag, t is zoals t is????

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blink1: zoals de titel al aangeeft kan ik geen nieuw topic starten in onderdelen gevraagd. Waarom is dat zo eigenlijk?

Om onderdelen aan te mogen bieden of te vragen moet je minimaal 100 posts hebben of full member wezen of je koopt een verkooptegoed..

Om deze reden heb ik je post aangepast.

Zie hier de forum regels verkoop gedeelte

Om full member te worden en niet te hoeven wachten op 100 posten zie hier Zo word je Full Member

 

Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoord is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap Bert best wel. Had hier dezelfde ervaring. Zocht een set lichtmetaal, liefst van een forummer, dan weet je wat je koopt. Ook ik mocht dat niet plaatsen. Via een gewoon topic liep er toch tegenaan. Maar snel door mijn 100 berichten zien te geraken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden