Ga naar inhoud

GTE huilt


schobbeke

Aanbevolen berichten

Goedendag allen,

 

Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van een Passagier GTE.

Geen verkeerde auto mag ik zeggen, echter vanaf het begin vond ik dat je het electrische gedeelte behoorlijk hoorde meehuilen.

Bij een beetje het geluid van vroeger wanneer de dynamo over de speakers hoorde huilen.

Naarmate de tijd vorderde werd het geluid erger en viel het ook mederijders en mijn telefonische contacten ook steeds meer op.

Het ergste was het geluid zodra de benzinemotor ook inschakelde.

 

Nu kreeg ik een oproep voor een terugroepactie om de aansluiting van de stekker te laten controleren.

Ik dacht, ik maak gelijk melding van het geluid waarop ik eigenlijk een beetje werd afgewimpeld.

Na een half uur navraag gedaan of ik de auto weer kon meenemen, kreeg ik te horen dat de monteur een geluid niet kon thuisbrengen. Meneer u had toch gelijk (duuuuuuuuhhh).

Eerst dacht men aan de turbo, echter na verder onderzoek blijkt het toch iets anders te zijn.

 

Ik weet nog niet precies wat, maar de motor en de versnellingsbak moeten eruit en dat gaat 1 tot misschien wel 2 weken duren.

 

Ben benieuwd of er meerdere mensen h ie r ervaring mee hebben.

 

Groet,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Welkom op het forum!

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full Member

Veel leesplezier namens het moderatorteam.

 

Succes met het vinden van het probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom schobbeke,

 

Klinkt als een serieus probleem, ik hoop dat het meevalt. Mijn Passat GTE maakte op een gegeven moment ook een vreselijk krijsend geluid, dat bleek een steentje tussen remschijf en beschermplaat te zijn. Dat kwam te voorschijn na verwijdering van de remklauw en remblokken rechtsvoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden