Ga naar inhoud
  • 0

Knop RNS510 werkt niet meer


TomS

Vraag

Hallo,

 

De NAV knop op mijn rns510 werkt plotseling niet meer. Hij veert ook niet meer terug en blijft dus naar binnen 'hangen'. Hij zit niet vast dus het lijkt of de schakelaar onder de knop of een veertje tussen de schakelaar een de knop niet meer op zijn plaats zit. Iemand bekend met dit probleem?

 

Zijn deze knoppen eraf te halen zodat ik kan kijken wat er mis is zonder het hele apparaat te moeten demonteren?

 

Alvast bedankt, Groet Tom.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De knoppen zit op de printplaat die achter het frontje zit. Het frontje is idd ook los te koop maar als de knop niet meer functioneert zal de onderliggende print vervangen moeten worden. Of je moet bvb een defecte print kunnen bemachtigen en daar de knop af halen. Staat op 2de hands een onderliggende print te koop voor 75eur. Geschikt voor een rns versie A/B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank voor de reacties! Het lijkt er op dat het op de print niet meer goed zit. Nog niet zo makkelijk helaas omdat hij dan er uit moet. Gelukkig kan ik nog wel de normaal de navigatie gebruiken via MAP. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Toch maar een keer demonteren om te kijken denk ik (als ik het aandurf),

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden