Ga naar inhoud
  • 0

Passat Variant B8: werkt Easy Open zoals het hoort?


Herbie

Vraag

Bij het doorlezen van de handleiding zag ik dat de bagageruimteafdekking bij de Passat Variant B8 automatisch tot het midden van de bagageruimte open zou moeten gaan als de achterklep via Easy Open wordt geopend, mits dit zo is ingesteld. Aangezien het instelbaar is op het mediasysteem lijkt me dat het wél zou moeten werken, maar bij mijn auto blijft de bagageruimteafdekking gewoon op de gesloten stand staan als ik de achterklep via Easy Open open doe. 

 
Is er iemand die optie Easy Open heeft op een Passant Variant B8 en dit al geprobeerd heeft? ('dit' = zorgen dat bagageruimteafdekking volledig gesloten is, dan achterklep openen via Easy Open en dan kijken of de bagageruimteafdekking automatisch tot het midden van de bagageruimte opengaat).
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Auto vandaag opgehaald bij de garage, bij mijn Passat gaat het afdekzeil nu ook automatisch open. Eén van de twee rolmotortjes bleek kapot te zijn, voor de zekerheid zijn beide rolmotortjes vervangen. Pech dat dit bij afleveren van de nieuwe auto al niet werkte, maar valt gelukkig onder de garantie. Auto heeft uiteindelijk drie dagen bij de garage gestaan: eerst uitzoeken waar het probleem zat, vervolgens onderdelen besteld die uit Duitsland moesten komen (dit soort onderdelen hebben ze niet op voorraad bij de gagage), vandaag afgemaakt. 

 

@@tvc15: nogmaals dank voor 't maken van het filmpje, was erg handig voor de monteur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor je reactie Dabrother! 

 

In het filmpje dat op dailymotion staat lijkt het erop dat de bagageruimteafdekking al open stond op het moment dat de achterklep open gaat, ik kan niet zien dat de bagageruimteafdekking automatisch opent. De manier van openen van de bagageruimteafdekking in het tweede filmpje (youtube) werkt in mijn Passat inderdaad ook, maar als ik het goed begrijp zou de bagageruimteafdekking automatisch open moeten gaan:

 

 

1. Instelling in Discover Pro

post-24017-0-85030200-1447940295_thumb.jpg

 

2. Handleiding A

post-24017-0-22413600-1447940326_thumb.jpg

 

3. Handleiding B

post-24017-0-92642800-1447940347_thumb.jpg

 

 

Ben benieuwd of klopt dat het in praktijk anders werkt dan dat het in theorie zou moeten werken. Zou kunnen zijn dat het gewoon niet (goed) werkt, en dat er even naar gekeken moet worden. Zit twee jaar garantie op de auto, lijkt me dus geen probleem  :wink:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden