Ga naar inhoud
  • 0

Stoelverwarming aan het overlijden?


®win

Vraag

Sinds vorige week werkt de stoelverwarming van de bestuurdersstoel niet meer naar behoren. De leuning wordt snel warm, maar de zitting blijft lang koud om na een poosje slechts aan de zijkanten wat op te warmen. Het midden van de zitting blijft koud.

 

Heeft iemand een idee waar ik het euvel moet zoeken en of dit eenvoudig is op te lossen? Als het zometeen kouder begint te worden is een goed werkende stoelverwarming wel zo lekker ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hmmm, nieuwe bekleding met verwarmingselement (zit aan elkaar vast) kost bij de dealer nieuw EUR 593 excl. montage. :blink2: 

 

 

Weet iemand wat de reparatiemogelijkheden zijn? Of zijn er andere bronnen voor een los verwarmingselement?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmmm, nieuwe bekleding met verwarmingselement (zit aan elkaar vast) kost bij de dealer nieuw EUR 593 excl. montage. :blink2:

 

 

Weet iemand wat de reparatiemogelijkheden zijn? Of zijn er andere bronnen voor een los verwarmingselement?

593 ex BTW pfffff voor die prijs of 200 euro meer kun je een leer interieur kopen.

Maar het klopt ik heb een keer mijn bekleding eraf gehad en yep is niet los te halen.

 

Wat voor een kleur interieur heb je Erwin @®win

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het betreft een zwart leer/alcantara highline interieur.

 

Bij online shops in DE zag ik dat de prijs tot wel € 150 lager ligt, maar dan komen daar nog verzendkosten bovenop.

 

 

 

 

Ik zal eens tijd maken om te kijken of het te repareren valt. Is er een bepaalde volgorde bij de-/montage en moet de accu los (ivm airbags)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

593 ex BTW pfffff voor die prijs of 200 euro meer kun je een leer interieur kopen.

Maar het klopt ik heb een keer mijn bekleding eraf gehad en yep is niet los te halen.

 

Wat voor een kleur interieur heb je Erwin @®win

ik kocht mijn leer/alcantara (met werkende verwarming) voor € 300 :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb destijds een keer de matten losgehaald van de bekleding, is goed te doen hoor, maar je moet er wel geduld mee hebben. Een goede scherpe hobbymes en je kunt het stiksel zo lossnijden

is inderdaad prima te doen als je met 'n beetje beleid tewerk gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Had ik ook gezien, maar dat is geheel leer.

 

@ Kristof, is volgens de omschrijving met verwarmingselement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden