Ga naar inhoud
  • 0

afstandsbediening reageert niet meer op de auto en daarna een flipperkast


Alias-Rocky

Vraag

Hallo

 

Ik heb sinds kort een volkswagen passat 1.6 3b3 uit 2003.

 

Op een gegeven moment als ik voor de eerste keer bij de auto kwam en me afstandsbediening indrukte ging de auto nog wel open maar ging gelijk het alarm af en kreeg dit pas uit als ik de auto starten en uitzet en dit een paar keer deed.

 

maar het werd erger en zelf s'nachts ging het alarm af zonder dat er iets aan de hand was.

 

Uitlezen ging niet dus de alarm sirene er maar uitgehaald.

 

Nu is de situatie zo dat als ik voor de eerste keer me auto wil open doen met de ab reageert de auto niet en moet ik hem handmatig met de sleutel open doen en dan start ik de auto.

 

Dan kan ik gewoon rijden maar de de verlichting onder de deuren,achter de zonneklep en in de kofferbak + de achterdeur sloten beginnen dan te knipperen en de sloten in de achterdeuren gaan te keer als een flipperkast.

 

Dit duurt ongeveer 20 minuten terwijl ik rijd en dan word het minder en stopt op een gegeven moment en ik moet erbij zeggen dat de aansturing knopjes van de electrische ramen ook dan niet werken totdat na die 20 minuten en dan werkt alles weer normaal ook de rest van de dag werkt me auto goed en reageert ook normaal op de ab,dus open en dicht enzovoort.

 

wat is dit??

 

de garage zegt dat de hoofdmotor in de bestuurders deur vervangen moet worden en rparatie kosten 900.00 euro is??

 

wie kan mij helpen word er helemaal gek van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@bandenman Twan, kan jij helpen?

Tuurlijk kan ik dat, Denk dat inderdaad de comfortmodule overleden Is. Die heb ik nog wel liggen en kan ik ook programmeren voor je.

 

Voor meer info kun je me een pb sturen of me mailen op diagnoseman@kpnmail.nl

 

Groet twan

 

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden