Ga naar inhoud

Afdek kap over motor


Diver

Aanbevolen berichten

Dan ben ik denk ik in de war met m`n vorige golf station. Dacht al dat de dealer de kap vergeten was :angel:

Zal als ik terug ben van vakantie de boel eens schoon spuiten. Waar maak jij het mee schoon :?:

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben ik denk ik in de war met m`n vorige golf station. Dacht al dat de dealer de kap vergeten was :angel:

Zal als ik terug ben van vakantie de boel eens schoon spuiten. Waar maak jij het mee schoon :?:

 

Grt Jan

Hahaha.

 

Schoonspuiten heb ik nog nooit gedaan, ik maak het kunststof altijd schoon met een doek en WD40 en dan lijkt het al heel wat ;)

Ik wil  geen HD spuit onder de motorkap hebben, weet niet of andere dat wel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet gewoon de hogedruk reiniger erop. Eerst ff met apc en kwast alles reinigen. Enigste wat er niet goed tegen kan is de dempingsmat.

Doe je dat met draaiende motor Vincent @@Vinniepilon

 

Als ik naar een andere auto ging kijken, en de motorkap omhoog deed moest die van mij smerig zijn.

Heb altijd het idee dat ze met een schone motor iets proberen te verdoezelen.

 

Nu gaat dit niet op met mijn eigen Passie natuurlijk, dus kan het wel eens een keer proberen.

Uiteraard moet je niet bij het schutbord komen, als je dat bedoeld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee gewoon een koude motor, pompverstuiver met apc 1:4 tot 1:10 mengsel erin opsproeien kwast erover en afspuiten, en natuurlijk met een beetje beleid. Daarna eventueel met een het kunststof behandelen als het droog. En die dempingsmat zit bij mij ook tegen de motorkap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de plaat van de motorkap al vervangen voor een nieuw exemplaar. Uiteraard ook gemodificeerd met een extra hitte schild. :)

 

En vandaag bij carclean 20% korting op het assortiment, dus mocht jullie nog iets nodig hebben mannen! ;) wel de kortingscode gebruiken. TP2000

aangepast door Vinniepilon
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden