Ga naar inhoud

Ook bij mij "tokt" er iets achter het dashboard (g


Nard

Aanbevolen berichten

Bij mij is er een tik aan de linkerkant (bestuurderskant) waarneembaar. Het lijkt net of er een kabel loshangt en ergens tegenaan hangt te bungelen. Als je de bocht naar links neem, dan hoor je "tok". Neem je dan weer direct de bocht naar rechts, of zet je de auto recht, dan hoor je weer "tok". Lijkt net of er iets bungelt of dat er een balletje rolt van links naar rechts.

 

Heeft een van jullie een idee? Zou ook dit het dashboard kunnen zijn dat kraakt? Het klinkt namelijk niet als kraken. :?::?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren precies het zelfde probleem op dit forum gelanceerd en dat gaf mij de volgende tips:het meest ws wordt het veroorzaakt door het "wringen" van het dashboard tegen het voorruit.

Verschillende mensen hebben er een wigje tussen gedrukt met afdoende resultaat.

Door de re-kant van 't dahboard te verwijderen kwam ik er achter dat ook bij mij dit irritante getok vanuit het dashboardkastje/airbag ruimte kwam.

Nu moet ik nog iets zien te vinden om de juiste plaats van dat "wringen"zien te vinden en dan er een wigje tussen drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij een maat van mij even bekeken. Bij hem "tokt" er niets. Heeft exact dezelfde auto van hetzelfde bouwjaar. Maar hem zitten er tussen de ruit en het dashboard rubber strippen gedrukt. Ik ga dat dan ook maar eens proberen.

 

Ik houd jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden