Ga naar inhoud
  • 0

Koppelingprobleem 3BG AVF


fizzgig

Vraag

Ik heb dus een probleem met m'n koppeling, ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar ben niet echt iets tegengekomen met de problemen die ik heb.

De druk op mijn koppeling valt weg, en het pedaal blijft dan ook beneden liggen of soms halverwege enz, maar eens ik het pedaal weer omhoog trek werkt de koppeling gewoon, bij het rijden en gewoon schakelen heb ik geen probleem, enkel aan een rood licht of bij het achteruit rijden enz. wanneer je dus even druk op het pedaal blijft uitoefenen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij rood licht en achteruit rijden kan je hem even in z'n vrij zetten en koppelingspedaal laten opkomen. Kan je de reparatie nog even rekken.

zo doe ik het momenteel  idd, maar het beint erger en erger te worden. Volgend jaar moet er zoiezo een versterkte koppeling in, maar heb pas meer dan 2K uitgeven om em weer op de baan te krijgen.

 

Er van de week toch maar  eens onder kruipen om te kijken hoe het in elkaar zit  enz

aangepast door fizzgig
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit probleem is dus opgelost, was dus idd het pompje achter het kopelings pedaal, en eentje van een 3B is dus niet volledig plug & play omdat de aansluiting op het pedaal anders is, je kan dan het pedaal van de 3b mee overbouwen ofwel zoals ik gedaan heb de stang die op het pedaal komt overbouwen.

 

Thx voor alle antwoorden !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als je om de twee jaar remolie ververst zorg dan dat die 2 koppeling cilinders ook ontlucht worden, bedrijven vergeten dat vaak

Dat doet inderdaad geen enkel bedrijf. Je kan daar nl meestal heel erg slecht bij. Het hoeft volgens mij ook niet want het hele systeem staat met elkaar in verbinding en die paar druppel (vuile)remvloeistof die er nog in zit voor je koppeling is niet zoveel en vermengd zich wel weer met de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden