Ga naar inhoud
  • 0

achteruitrij camera inbouwen modeljaar 2007


patrick.d

Vraag

hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijd aan het overwegen een achteruitrij camera in te bouwen, ik wil graag een originele set.

deze zijn op ebay zat te krijgen gelukkig.

 

Nu heb ik een paar vragen hier over ik lees dat dit niet past in een modeljaar 2007 mits je het gat voor het handvat groter maakt, heeft iemand hier ervaring mee?

Verder is het een set met kabelboom voor de achterklep er staat ook bij dat dit niet voldoende is om dit in te bouwen in een auto die het nog niet had je hebt dan een extra kabelboom nodig.

Is het deze? 

http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-Kabelsatz-Ruckfahrkamera-Passat-3C-Variant-/360229900398?hash=item53df60106e

Verder heb ik geen rns510 maar een zenec 2010 gaat het hier ook mee werken?

 

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden alvast bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kort,

Neen het werkt niet op een zenec. Dit omdat de zenec enkel overweg kan met een gewoon NTSC of pal video signaal en de oem high end camera werkt met een RGB signaal. Ik heb ervaring met het groter maken van de koffer handgreep (foto's in mijn topic dacht ik) maar dit is niet meer relevant denk ik omdat een oem camera niet gaat samen werken met de zenec.

Ik denk dat je opzet is dat je het mooi kan wegwerken allemaal echter heb ik geen ervaring met het open maken van de oem camera unit om hierin bvb een camera in te bouwen die wel geschikt is voor de zenec

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden