Ga naar inhoud

Mijn Volkswagen App


stanis40

Aanbevolen berichten

Kwam vandaag tegen dat de mijn Volkswagen app in de play store te krijgen was. Downloaden, installeren, aanmelden en verwijderen dus weer. Mijn Passatje is er nog een beetje te oud voor. Modellen vanaf 2010 zouden pas in oktober beschikbaar worden dus aangemeld voor de nieuwsbrief als deze tzt beschikbaar komt voor de oudere modellen:):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam vandaag tegen dat de mijn Volkswagen app in de play store te krijgen was. Downloaden, installeren, aanmelden en verwijderen dus weer. Mijn Passatje is er nog een beetje te oud voor. Modellen vanaf 2010 zouden pas in oktober beschikbaar worden dus aangemeld voor de nieuwsbrief als deze tzt beschikbaar komt voor de oudere modellen:) :)

Krijg er ook mailtjes over via volkswagen inclusief. Leuk om je bestelde passat te volgen maar ik heb er niks aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je de App eens downloaden en dan de gebruikersvoorwaarden lezen (niet te vergeten ook de uitgebreide versie).

 

Dan zie je een overzicht wat Volkswagen (PON? of Duitsland?)  allemaal kan zien/meekijken en waarvoor je toestemming geeft als je de voorwaarden accepteert.

 

Mij niet gezien, maar dat is mijn gedachte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden