Ga naar inhoud
  • 0

MFD2 aux via cd speler?


maurice1970

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij mij zit er een kabel met twee aansluitingen, een voor iphone en een koptelefoon aansluiting (kan ook in telefoon), deze zitten wel op de ingang van de CD wisselaar aangesloten. Aux doet bij mij niets. Als ik dus muziek wil luisteren van mijn iphone dan moet ik op cd drukken op mijn mfd2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij zit er een kabel met twee aansluitingen, een voor iphone en een koptelefoon aansluiting (kan ook in telefoon), deze zitten wel op de ingang van de CD wisselaar aangesloten. Aux doet bij mij niets. Als ik dus muziek wil luisteren van mijn iphone dan moet ik op cd drukken op mijn mfd2.

 

Maar je hebt dan geen cd wisselaar meer denk ik dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aux in kan je gewoon blijven gebruiken naast je CD-wisselaar.

 

Er zijn legio oplossingen om iets op je MFD2 aan te sluiten:

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR11.TRC1.A0.H0.Xmfd2+aux.TRS0&_nkw=mfd2+aux&_sacat=0

 

Van simpele jack kabels tot zogenaamde 'MP3 wisselaars'.

 

Die laatste sluit je wel op de wisselaar-aansluiting aan (OEM 6CD-wisselaar kan behouden blijven en blijft ook werken) en daar kan een SD kaartje in. Op het SD kaartje maak je 6 mapjes, CD01 t/m CD06, en in elk mapje kan je naar hartelust MP3-tjes kopiëren. Kaartje in het kastje, en nu kan je net as een CD-wisselaar via je MFD2 het zaakje bedienen, en de tracks of CD's selecteren.

MP3 tags worden niet weergegeven, wel CD nummer, track nummer (oplopend) en verstreken tijd.

 

Sommige hebben zelfs een blue-tooth functie waarmee je je telefoon kan aansluiten, en dan zit er ook een extra microfoontje bij wat je in je auto moet plaatsen.

 

Op deze manier kan je zonder veel geld uit te geven toch meer uit je MFD2 halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aux in kan je gewoon blijven gebruiken naast je CD-wisselaar.

 

Er zijn legio oplossingen om iets op je MFD2 aan te sluiten:

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR11.TRC1.A0.H0.Xmfd2+aux.TRS0&_nkw=mfd2+aux&_sacat=0

 

Van simpele jack kabels tot zogenaamde 'MP3 wisselaars'.

 

Die laatste sluit je wel op de wisselaar-aansluiting aan (OEM 6CD-wisselaar kan behouden blijven en blijft ook werken) en daar kan een SD kaartje in. Op het SD kaartje maak je 6 mapjes, CD01 t/m CD06, en in elk mapje kan je naar hartelust MP3-tjes kopiëren. Kaartje in het kastje, en nu kan je net as een CD-wisselaar via je MFD2 het zaakje bedienen, en de tracks of CD's selecteren.

MP3 tags worden niet weergegeven, wel CD nummer, track nummer (oplopend) en verstreken tijd.

 

Sommige hebben zelfs een blue-tooth functie waarmee je je telefoon kan aansluiten, en dan zit er ook een extra microfoontje bij wat je in je auto moet plaatsen.

 

Op deze manier kan je zonder veel geld uit te geven toch meer uit je MFD2 halen.

 

Mijn voorkeur gaat uit naar een simpele 3,5mm jack aansluiting die ik in mijn telefoon kan steken. bediening mag via telefoon, dat vind ik geen probleem. Dus ik tik een mp3´tje aan op mijn telefoon en ik krijg geluid via mijn MFD2.

 

Wat ik echter nog niet helemaal uit je verhaal en uit de voorbeelden in de link begrijp is waar ik dat nu op aansluit. Sluit ik dat op de hoofdunit aan of op de cd wisselaar? Als ik iets op de hoofdunit moet aansluiten dan moet er toch iets van een slot vrij zijn?  De afbeelding die ik meegestuurd heb wekt de indruk dat ik iets op de cd wisselaar moet aansluiten omdat de AUX optie pas naar voren komt als ik de knop CD heb gebruikt. Maar uit de voorbeelden in de link lijkt het alsof ik iets op de hoofdunit moet aansluiten.

 

Sorry voor mijn vele vragen, maar dit is nu eenmaal niet mijn sterkste punt... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden