Gisteren leende ik mijn auto uit aan mijn schoonzoon: rijbewijs gehaald......
Vanochtend reed ik weg: van ca 210 pk, getuned door JD waren er nog ca 50 over..... totaal geen turbo gevoel meer....noodloop.
Even ingelezen: Het kan de variabele schoepbediening zijn , of de t75 (?) of zo of de luchtmassa/druk meter of een lekke slang in het turbo-bedienings deel.
Klopt dit?
Concrete vraag: als ik de bediening van de schoepen van de turbo bekijk( luchtpotje op de turbo) moet ik die met de hand heen en weer kunnen bewegen?
hij zit nl muurvast......
Wie heeft VAG COm in de buurt van Delft en zou me heel effe willen uitlezen???????
Vraag
robklugkist
Hallo Allemaal.
Gisteren leende ik mijn auto uit aan mijn schoonzoon: rijbewijs gehaald......
Vanochtend reed ik weg: van ca 210 pk, getuned door JD waren er nog ca 50 over..... totaal geen turbo gevoel meer....noodloop.
Even ingelezen: Het kan de variabele schoepbediening zijn , of de t75 (?) of zo of de luchtmassa/druk meter of een lekke slang in het turbo-bedienings deel.
Klopt dit?
Concrete vraag: als ik de bediening van de schoepen van de turbo bekijk( luchtpotje op de turbo) moet ik die met de hand heen en weer kunnen bewegen?
hij zit nl muurvast......
Wie heeft VAG COm in de buurt van Delft en zou me heel effe willen uitlezen???????
Allemaal hartstikke bedankt!
vr gr rob
Link naar reactie
Delen op andere sites
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten