Ga naar inhoud
  • 0

leder interieur passat 3bg


hakimdeechte

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hello

 

weet er iemand welke interieurs in een passat 3bg passen,zonder aan te passen.Dus gewoon plug en play.

Bv welke modelen van audi en welke modellen van skoda?

 

 

Groeten Hakim

 

Allemaal behalve van een 4Motion sedan.

En als je een interieur van een 3B in een 3BG zet of andersom, dan moet je de airbag stekkers aanpassen onder de voorstoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb geen deurpanelen nodig,ik zoek de zelfde interieur dat ik nu heb,maar in het leder,dan kunnen mn deurpanelen behouden blijven.
kent er iemand een goeie verkoper of site?

ik wil eigelijk mijn interieur weg doen,met een opleg bij.

Dat zou ideaal zijn,omdat ik ook geen plaats heb thuis om ze op zij te houden tot ze verkocht zijn.

Ik vind wel veel interieurs maar dan van passat variant, als ik mijn panelen behoud,kan ik dan de achterste zetels gewoon inbouwen?

sry voor al die vragen

 

groeten

Hakim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb geen deurpanelen nodig,ik zoek de zelfde interieur dat ik nu heb,maar in het leder,dan kunnen mn deurpanelen behouden blijven.

kent er iemand een goeie verkoper of site?

ik wil eigelijk mijn interieur weg doen,met een opleg bij.

Dat zou ideaal zijn,omdat ik ook geen plaats heb thuis om ze op zij te houden tot ze verkocht zijn.

Ik vind wel veel interieurs maar dan van passat variant, als ik mijn panelen behoud,kan ik dan de achterste zetels gewoon inbouwen?

sry voor al die vragen

 

groeten

Hakim

 

Als je de zelfde interieur wilt, dan kan je gewoon op eBay.de kijken. Zijn er zat voor een variant en bekleed met leder.

Zoals je dus al hebt gelezen is Audi sowieso geen plug&play, alleen van Skoda zou dus kunnen passen i.c.m. je huidige deurpanelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden