Ga naar inhoud

Verkeersinfo volume


jlv2007

Aanbevolen berichten

Beste leden, t volgende en ik word er gek van.... Nergens nog kunnen vinden.

Als ik via een aux kabeltje muziek luister van mijn telefoon moet de radio best hard. Vervolgens komt de verkeersinformatie er nog een tandje of 7 harder door heen denderen. Vraag.... Hoe zet ik deze info uit of kan ik het volume zo instellen dat het gelijk is of zachter als de muziek. Ook als ik de radio zacht heb staan, volume op nul maar radio aan, komt de radio behoorlijk tot leven bij de rds meldingen.

Ik kan niks vinden in de boekjes, op fora, hier.... Overweeg een nieuwe radio maar zou me voor de kop slaan als het gewoon UIT kan.... Dus .....hellup......

 

Oja, ik heb de MFD2 radio/nav is vlgns mij de eerste dubbeldin in de Passat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties tot zover en ja, ik geef beslist een slinger aan de volume knop. Maar irritant blijft t....

 

Jammer, weten jullie of dat bij de jongere generaties ook zo werkt of kun je daar kiezen.... Ik haal mijn file info graag van mijn smartphone via Flitsmeister... Heeft bv de RNS 510 dit ook? Graag jullie tips in deze.

Ook een vraag, als ik de radio zou vervangen,.... Ik las laatst dat dit alleen met bep. overeenkomende serienummers zou kunnen, en je er geen 2e handsje in kan schuiven, klopt dat? In de buurt zit nml een VW sloop en als ik daar een radio kan kopen moet ie het wel gaan doen natuurlijk.... alle tips zijn welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties tot zover en ja, ik geef beslist een slinger aan de volume knop. Maar irritant blijft t....

 

Jammer, weten jullie of dat bij de jongere generaties ook zo werkt of kun je daar kiezen.... Ik haal mijn file info graag van mijn smartphone via Flitsmeister... Heeft bv de RNS 510 dit ook? Graag jullie tips in deze.

Ook een vraag, als ik de radio zou vervangen,.... Ik las laatst dat dit alleen met bep. overeenkomende serienummers zou kunnen, en je er geen 2e handsje in kan schuiven, klopt dat? In de buurt zit nml een VW sloop en als ik daar een radio kan kopen moet ie het wel gaan doen natuurlijk.... alle tips zijn welkom

Een RNS heeft ook als je een route in gegeven heb een alternatieve route als er file is. Je heb kaarten met flitsers er op, maar die geven geen melding. Als je er een andere radio/RNS in zet heb je geen problemen met serie nummers of zo, mischien moet je hem wel goed coderen met vagcom.

 

grt Jan  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog een poging gewaagd, PROBLEEM OPGELOST! Als je bij de MFD2 op tijdens radio functie op "radioband" drukt verschijnt onder de zelfde knop "radio uit" deze activeren, "aux" kiezen en spelen maar. Ook blijkt TP UIT TE KUNNEN..... Ik ben helemaal blij. Bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de extra tips... met de volume regeling alleen kwam het niet goed.... Die blijft immers altijd harder staan dan je volume van de geluidsbron op dat moment. Dus zeker omdat je als je via de "aux" speelt wat meer volume moet inzetten om het zelfde niveu te behalen als van gewoon de "radio" komt de verkeersinformatie er TE hard doorheen. maar nu ik hem uit kan zetten gebruik ik inderdaad het FLitsMeister Signaal voor de waarschuwingen..

 

Mijn probleem is hiermee opgelost. Bedankt allemaal voor het meelezen en meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden