Ga naar inhoud

Tips voor aankoop Passat W8 4Motion


RohanV6

Aanbevolen berichten

Als je wilt kan ik wel een keertje langs rijden om te kijken hoe die er aan de buitenkant uit ziet.

 

Thanks allemaal voor de snelle feedback! Ik ga ze morgen eerst maar eens bellen om wat dingen opgehelderd te krijgen - inderdaad het aantal eigenaren, gebrek aan NAP, historie.

Heb ook even wat onderzoek gedaan naar het bedrijf, en dat komt er op internet ook maar bekaaid van af... Gevoel zegt ja, verstand zegt nee ;)

 

@@IHC966 - dat zou supertof zijn! Ik zal ze eerst eens bellen en als ik dan nog serieus geinteresseerd ben, zal ik je even PM'en.

Een mogelijke vervolgvraag van mij aan dit forum (de experts) zou eventueel nog zijn of er mogelijk iemand met kennis mee zou willen mocht ik daar ooit gaan kijken. Maargoed, dat zien we later wel!

 

Ik ga ook via collega's nog wat verder onderzoek naar het bedrijf doen (toch handig als je zelf voor een grote autowebsite werkt...)

 

Nogmaals dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht het inderdaad een 'problem auto zijn is de 'relatief lage kilometerstand' ook weer te verklaren.

De meeste 8-en die op het net te koop staan hebben toch wel 160K of (veel) meer gelopen vandaag-de-dag.

Dat is denk ik een beetje inherent aan de leeftijd.welke onze W8-en bereikt hebben.

Uit (laten) lezen met VAG-com is wel het minste wat je zal moeten doen met dit exemplar ben ik bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan tekst nu niet zo snel meer vinden. Had je nog gebeld?

 

Ik had die tekst inderdaad ook gezien. Had ook gevonden dat hij binnen no-time bij 2 autobedrijven in Soest te koop heeft gestaan. Wat ik zelf weet van een aantal van die bedrijven in Soest is het niet veel soeps.

Nog geen gelegenheid gehad, probeer vandaag even te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Story keeps getting better - net dan maar even gebeld:

 

"Ik bel voor die VW Passat W8..."

"Ja, bel vrijdag even terug. Ik heb de auto momenteel niet hier staan en ik ben het telefoonnummer kwijt van de jongen die er nu in rijd.. Vrijdag zoudie terug moeten zijn"

 

Dussss.. vrijdag nog maar even proberen  :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hi ,

 

Ben jij nogsteeds op zoek naar een passat W8? Je mag de mijne wel overnemen, mijn vriendin krijgt een buikje, en door alle kosten kan ik hem niet meer houden helaas :(

 

Op dit moment helaas niet, denk dat ik midden-eind volgend jaar weer ff verder ga zoeken naar een W8.

Moet nu nog allemaal reparaties en onderhoud aan de V6 inhalen, dus kan nog wel ff duren helaas.. :sad:

Maar met wat geduld komt de W8 er wel! :wohow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden