Ga naar inhoud
  • 0

welke kabel


dijk254

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ted heeft een keer gebeld en zijn moeder aan de lijn gehad maar ik heb niks meer van ted gehoord.

Ik heb zelf een tijdje later gebeld naar fm-trading maar zijn nummer is niet meer in gebruik.

Zoals ik al zei dus met de noorderzon vertrokken en centjes kwijt!!!

IK heb inmiddels wel een kabel, binnen een paar dagen ontvangen via obd2shop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou aangifte doen bij de politie, en niet alleen 1 persoon, maar dat jullie alle twee dit doen, heb ik ook eens gedaan, de politie gaf mij weinig kans, maar later dan toch mijn waren gekregen.

Is er geen adres bekend dan? want dan kan je dit ook doorgeven aan de politie.

Echt jongens, hoe meer zielen, hoe meer ze kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Door de dagelijkse beslommeringen ben ik er even niet meer aan toe gekomen Bundyman :( Maar vanavond heb ik nog even gebeld en er is mij verzekerd dat ik zeer binnenkort m'n geld terugkrijg. Ik zal je een mailtje sturen met de precieze details, dat wil ik niet allemaal online zetten.

 

Dus de rest vh forum, nog even geduld, als ik nieuws heb zal ik het melden. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoera! Zowel Bundyman als ondergetekende hebben hun geld terug. :) Het is allemaal erg raar verlopen, en ik denk dat we best geluk hebben gehad dat het geld terug is.

 

Als iemand van plan was iets te bestellen bij FM Trading... doe het niet! :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Serieus? :blink:

 

Inmiddels heb ik 'm net als Bundyman bij obd2shop besteld, hij is nog niet binnen maar de communicatie door die zaak is helemaal prima, keurige updates via de mail, als het goed is komt ie vandaag in de bus :) En nog goedkoper ook trouwens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Serieus? :blink:

 

Inmiddels heb ik 'm net als Bundyman bij obd2shop besteld, hij is nog niet binnen maar de communicatie door die zaak is helemaal prima, keurige updates via de mail, als het goed is komt ie vandaag in de bus :) En nog goedkoper ook trouwens ;)

nee, maakte een geintjuh, moest de pagian weg klikken, de baas keek mee :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden