Ga naar inhoud
  • 0

Vraag over: Key Personalization


Passat_Tom

Vraag

Hallo,

 

Ik heb onlangs de optie bij Bit 4: "Personalization via Key inactive" uit gevinkt zodat het actief is, zie onderstaand screenshot.

post-21465-1423829887,5259_thumb.png

 

Op het internet kan ik er weinig over vinden, tot op heden kom ik niet verder dan deze website:

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2014/11/Innovation_workshop_2014/Networking.html

Scroll op die website naar beneden tot je bij onderstaande foto bent voor meer uitleg:

post-21465-1423829887,7447_thumb.jpg

 

Is er iemand die weet hoe dit werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heeft het niet te maken met memory Seats ? Je kan je sleutel toekennen aan de gebruiker en dan is het zo wanneer je de wagen ontgrendel de zetel zich goed zet naar de setting van de gebruiker. Extra kan ook dat wanneer je memory spiegels hebt je deze mee opslaat met de gegevens van de zetel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heeft het niet te maken met memory Seats ? Je kan je sleutel toekennen aan de gebruiker en dan is het zo wanneer je de wagen ontgrendel de zetel zich goed zet naar de setting van de gebruiker. Extra kan ook dat wanneer je memory spiegels hebt je deze mee opslaat met de gegevens van de zetel.

 

Allerlei persoonlijke instellingen zullen aan je sleutel toegekend worden, maar mijn vraag is hoe werkt het met verschillende "users".

Je moet deze kunnen kiezen in je MFA cluster nadat je auto op het contact staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden