Ga naar inhoud
  • 0

Achterste draagarm rubber


Charles16v

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

Je kunt alles zelf doen mits je de juiste gereedschap ervoor hebt. De auto moet sowieso onder een brug.

Ik zou niet naar de dealer gaan deze roven je leeg.

 

Je kunt ook gewoon naar een particulier garage gaan en alleen voor de arbeid betalen. Rubbertjes zijn vrij goedkoop te bestellen via carpartsdirect, of misterauto.

 

AK

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi,

 

Je kunt alles zelf doen mits je de juiste gereedschap ervoor hebt. De auto moet sowieso onder een brug.

Ik zou niet naar de dealer gaan deze roven je leeg.

 

Je kunt ook gewoon naar een particulier garage gaan en alleen voor de arbeid betalen. Rubbertjes zijn vrij goedkoop te bestellen via carpartsdirect, of misterauto.

 

AK

 

Ik zou hem toch OP de brug zetten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Helaas is de passat afgekeurd op de achterste draag arm rubbers. deze waren doorgesleten.

Zijn ze goed zelf te vervangen?? of zitten ze geperst?

 

De dealer vroeg er 260 euro dus denk eens kijken of ik het beter zelf kan doen.

 

Welke draagarmrubbers zijn er dan "doorgesleten"?

Er zitten totaal 12 rubbers op de draagarmen/ reactiestangen en veerschoteldragers aan de achterzijde. En eerlijk gezegd zijn deze rubbers niet effe in een uurtje te vervangen. Vraag me wel af wat dan de afkeur grond is want ze gaan achter best wel lang mee. Wanneer je ze zelf vervangt dan kun je kijken naar de kosten van nieuwe draagarmen. Heb je geen pers nodig, en ze zijn relatief goedkoop, zie link.

Voor de rubbers van de veerschotel draagarm moet je de rubbers aan de wielzijde op de arm uitpersen en daarvoor moet je wel e.e.a. loshalen.

 

viewtopic.php?f=174&t=54022&view=unread#unread

 

En zonder brug of smeerkelder is het onbegonnen werk en je hebt naast kennis ook wel wat goed gereedschap nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden