Ga naar inhoud

Roest raamlijst passagierskant


Olebrumm

Aanbevolen berichten

Twee maanden geleden heb ik een andere auto gekocht namelijk een VW Passat Variant (bouwjaar 2004).

 

Nu heb ik afgelopen week de auto gewassen en zag dat er een klein roestplekje zat op de raamlijst. Zie bijgevoegde foto.

 

Heeft iemand hier eerder mee te maken gehad? Wat is er aan te doen? Valt het nog onder de Volkswagengarantie?

post-3624-1423822262,887_thumb.jpg

post-3624-1423822262,9495_thumb.jpg

post-3624-1423822262,9964_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is niet bij te werken met een lakstift, dit is nl een glimmend-glaslook metaalplaatje...

 

Paneeltje(rechts) kost ca 23 euro incl btw nummer: 3B0 837 902 F 041

 

(De)-montage is erg eenvoudig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is niet bij te werken met een lakstift, dit is nl een glimmend-glaslook metaalplaatje...

 

Paneeltje(rechts) kost ca 23 euro incl btw nummer: 3B0 837 902 F 041

 

(De)-montage is erg eenvoudig..

 

Ik had er al even naar gekeken maar kon niet goed zien hoe hij bevestigd is. Moet ik voor de demontage het deurpaneel losmaken? En hoe kan ik hem om mijn deur klemmen, het lijkt er namelijk op dat je hiervoor speciaal gereedschap nodig hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk ff op mn pagina van mijn totalmakeover...

 

vanaf foto 82... raamrubber eruit en je ziet 3 schroefjes zitten, losdraaien en je kantelt em (van de deur af) er zo af.

http://www.vdub.nl/passat/totalmakeover ... eover.html

 

:thanks: , je hebt behoorlijk wat aan je auto gedaan maar het eindreslutaat mag er dan ook wezen :thumb:. Het is idd goed te zien hoe hij gedemonteerd moet worden. Is dit plaatje standaard in de juiste kleur zwart of moet hij in de kleur gespoten worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden