Ga naar inhoud

Hoe zit het met fabrieksgarantie & verlagen wagen?


niels@passat3c

Aanbevolen berichten

Dit is mijn eerste gloed nieuwe wagen en ik zou 'm graag na de winter een 3tal cm's laten zakken want met mijn 19inch velgen gaat dit anders geen zicht zijn :mrgreen:!

Maar hoe zit het dan met de fabrieksgarantie op de wagen?

 

De dealer kon mij geen duidelijk antwoord geven, kreeg na tijdje wachten als antwoord dat de garantie op het onderstel zou kunnen vervallen en ik beter voor een s line onderstel zou kiezen..

 

Iemand van hier ervaringen met verlagingsveren of schroefset? Zou deze dan ook laten keuren, dan is dit op zich toch conform?

Had al even op internet zitten zoeken maar daar lees je natuurlijk weer veel tegenstrijdige berichten :roll: ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dealer heeft in de vitrine kasten een set verlagingsveren staan. Dus denk ik dat dit via vw zelf gebeurd. Ook kon je destijds via de website van vw een set bestellen. Was er in die tijd een set van MAD . Dus als vw ze zelf aanbied of via de website aanbied dan denk ik dat hiermee niks zal veranderen aan de fabrieksgarantie aangezien het gewoon een extra vw optie is en als je ze dan ook nog eens laat plaatsen en uitlijnen door je vaste dealer dan denk ik dat dit geen probleem mag geven

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden