mauricehogewoning Geplaatst 2 november, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2014 Vw rijders, Ik heb een vraag kan iemand mijn auto 3a4 cm verlagen. En dan met audi s8 velgen 18inch eronder? Thnx en als ik bij de verkeerde topic zit sorry. Wist even geen andere te vinden. Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Grayson Geplaatst 2 november, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2014 Alstu Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mauricehogewoning Geplaatst 2 november, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2014 @grayson, Thnx nu vraag ik mij ook af hoe 18 inch new s8 velgen eronder staan, in combinatie met deze verlaging. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Grayson Geplaatst 2 november, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2014 Overheen gelezen, maar dit kost wel €20 extra... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mauricehogewoning Geplaatst 2 november, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2014 thnx heb ik een goed beeld bij deze verlaging met 18inch velgen. Super (y) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Quincy Geplaatst 3 november, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 3 november, 2014 Mijn Passat is onlangs verlaagd dmv een Bilstein B12 verlagingsset, 30 mm rondom verlaagd.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mauricehogewoning Geplaatst 3 november, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 3 november, 2014 Quincy, ziet er erg gaaf uit. zeker omdat de achterkant niet "doorgezakt" is. B12 setje. ik ga er voor sparen:-) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten