Ga naar inhoud

Productie Passat R36 vertraagd


Ivo

Aanbevolen berichten

a1de1fd32b7022da9a79b9fb1482809b.jpg

 

Aanvankelijk had de Volkswagen Passat R36 nog deze maand bij de dealers moeten staan, maar de productie van de brute versie heeft vertraging opgelopen.

 

We hadden het al in de agenda staan, 17 juli zouden we in de nabijheid van München met de 300 pk sterke middenklasser gaan rijden. Maar dat kan helaas niet doorgaan, de fabriek heeft de persintroductie afgezegd. De importeur geeft als reden een vertraging in de productie op, maar kan niet zeggen of dat heeft te maken met een fikse overcapaciteit bij Volkswagen Individual waar de R36’s geproduceerd worden. De Passat R36 komt als sedan en als Variant. Onder de kap zit een 3.6 V6 FSI. Hij heeft vierwielaandrijving en kost als sedan 59.995 euro, voor de Variant vraagt VW 61.795 euro. Wanneer de R36 wel in Nederland leverbaar is, kon de importeur nog niet zeggen.

 

bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment is dit denk ik wel een van de leukere en relatief betaalbare alternatieven in de categorie van snelle sedan/stations. Zelf zou ik hem dol graag willen hebben. Maar als ik het geld had.. tsja.. wat kun je nog meer kopen voor 60k aan auto dat deze wagen overtreft? Ah, een BMW 335i. Maar wat betreft prijs/prestatie/kwaliteits verhouding zit het met deze wagen wel redelijk in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden