Ga naar inhoud
  • 0

B7 Nieuw Clima paneel functionliteit


HotSpot79

Vraag

Hoi

 

Heb momenteel, stoel-, voorrruitverwaming en standkachel. Hiervoor zijn verschillende climatronic paneeltjes. de 3c0, 5k0. Maar ik zie nergens een versie van de laatste met alledrie functie's.

 

De combinatie standkachel en voorruitverwarming is inderdaad niet zo heel zinvol, omdat de voorruitverwarming bij de standkachel niet erg van belang is. Is bij de intro van de laatste versie deze combi (van 3) vervallen? Toch zou ik dit willen behouden. Bij de 3c0 en 5k0 is nog wel het geval.

post-18087-1423829641,0089_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

AL nummer is al overgegaan naar een nieuwer type (BF), zullen misschien wat verbeteringen in zitten...

 

Deze kosten 399,- euro nieuw. Ik zie ze op ebay voor 300+ euro voorbij komen, da's natuurlijk te zot voor een gebruikte 2e hands elektronica onderdeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch gebruik ik nu in de ochtend met mist de voorruit verwarming wel maar de standkachel niet. Daar vind ik het nog te warm voor.

Mooi paneel zou hem ook nog wel een keer willen. Heb nu nog de blauwe display's terwijl ik wel origineel een witte tacho heb.

Wie dat verzonnen heeft bij vw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Toch gebruik ik nu in de ochtend met mist de voorruit verwarming wel maar de standkachel niet. Daar vind ik het nog te warm voor.

Mooi paneel zou hem ook nog wel een keer willen. Heb nu nog de blauwe display's terwijl ik wel origineel een witte tacho heb.

Wie dat verzonnen heeft bij vw.

 

Eigenlijk qua design weer terug naar de eerste generatie. Met wat nieuwe onderdelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat krasje is er wellicht nog uit te halen met een rvs polijstpad (speciaal sponsje voor rvs van kunststof). Wel moet je dan in de richting van de rvs groeven polijsten en volledige banen maken. Overigens: ook in de zomer de standkachel regelmatig even aanzetten zodat het opvoerpompje, de verbrandingskamer met gloeistift, etc. regelmatig een cyclus blijven doorlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden