Ga naar inhoud
  • 0

lcd scherm hoofdsteun rns 510


Mollema88

Vraag

Ik heb het hele internet al plat gezocht maar kom er niet uit heb een paar vragen en hoop dat jullie mij daar bij kunnen helpen

 

Ik wil graag achter in 2 lcd schermen hebben losse of ingebouwd zonder interne dus speler

 

Kan de rns 510 2 losse schermen aan sturen terwijl ik voor radio heb of navigatie aan heb?

 

Is er dan ok een cd/dvd wisselaar die op de rns kan?

 

Kan het geluid ok draad loos naar een koptelefoon?

 

En wat voor schermen adviseren dan

Want er zijn zo veel soorten en maten en vind ze alleen met interne dvd speler

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou voor een standalone systeem gaan. 99% van alle systemen zijn dual-zone. dus geluidbron + navigatie

Als achterin film wordt gekeken, moet je met het geluid van de film meegenieten en kun je dus niet naar je eigen muziek luisteren.

Omgekeerd heeft zo'n los systeem wel vaak de mogelijkheid om signaal door te geven naar je RNS systeem, zodat je alsnog video kunt kijken op je RNS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het liefste heb ik ze via de rns want anders worden die schemen zo groot en dik

 

dit vond ik op internet

 

Volkswagen Rear Seat Entertainment (RSE) screens for the RNS 510

The RNS 510 can drive additional screens from the connector on the rear, there are a few ways to connect without going down the OEM route. You will need to upgrade A versions of the RNS 510 to the B version using the 1100 firmware or greater to enable the video output option.

 

A DVD can be watched on the rear screens whilst the radio or mp3′s can be listened to in the front as long as the audio for the rear seats is taken from the same connector housing. Also using the menus for the DVD won’t be possible with the car in motion without a video in motion style device.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden