Ga naar inhoud
  • 0

Afgekeurd: 98 variant


humpydum

Vraag

Hallo

 

Auto is net afgekeurd.

 

Mijn "silent blocs" achteraan zijn aan vernieuwing toe. Eén is "helemaal gescheurd". Volgens de keurder is dat niet zomaar zelf te doen als 't zelfde is als bij een golf 4. 'zit muurvast enz'

Ook mijn stuurgewricht rechts vooraan moet vervangen worden. Dat heb ik liggen, dat zou niet zo moeilijk zijn volgens de keurder.

Verder zijn mijn koplampen afkeur, ookal had ik ze net nog zelf een beurt gegeven met turtle wax headlight renovatie kitje.

 

Is de achteras zijn rubbers te moeilijk te vervangen op mijn '98 variant? Nog tips en of weetjes voor dat stuurstang gewrichtje?

Auto is toe aan distributieriem. Misschien moet ik doorbijten en alles bij de beunhaas laten doen in één moeite ipv zelf gaan klooien. Ben er nog niet uit.

Dank voor uw raad, alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

had gehoopt op youtube filmpje te zien hoe ze die bushing aanpakken maar vind enkel op een golf 4 en is vermoedelijk anders als ik het design vergelijk. ff mijn boek vd passat opdiepen. Maar als 't echt wel een pers werkje is denk ik dat de bushings vervangen niet te doen is thuis. Nog even zoeken of ik een prijs vd onderdelen kan vinden. Lijkt al niet zo simpel als gedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden