Ga naar inhoud
  • 0

Hoeveel ruimte achter het dashboardkastje?


Mizjel

Vraag

Ik heb een navigatiesysteem waarbij een hide-away unit zit. Nu heb ik al een beetje zitten denken waar ik deze kan plaatsen, maar ik vroeg mij af hoeveel ruimte er achter/onder het dashboardkastje zit. Iemand enig idee of hiervoor genoeg ruimte is voordat ik deze los ga maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

het kastje is zo'n 20CMX15CM schat ik zo. Dikte een centimetertje of 3...Voor exacte afmetingen zou ik vanavond thuis even moeten meten.

Heb hier nog wel een voorbeeldje van een unit (wel voor een andere navi, maar ziet er exact hetzelfde uit):

 

http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... U/$_57.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oké, dan weet ik in ieder geval dat achter het dashboardkastje geen optie is. Als het weer het toelaat, zal ik van het weekend eens kijken naar de ruimte onder de stoel. Ik had al een keer eronder gekeken, maar ik zag daar ook nog buisjes van de verwarming? Ik weet niet of ik daar dan mee in de knoop kom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Onder het dashboardkastje is er ruimte, heb het zelfde kastje daar weg gewerkt.

In de plaat onder het kastje zitten vierkante gaten, hier ligt bij mij het kastje op en heb deze vast gemaakt met trekbandjes.

Die gaten zijn voor de voetverwarming van de bijrijder volgens mij, die heb je dus geblokkeerd? Ik weet niet of dat kastje van zichzelf al heet wordt, maar als dat zo is lijkt het me geen goed idee om er nog eens warme lucht op te gaan blazen.

 

Die plaat zit aan het kastje vast. Het hele kastje moet er dus uit om daarbij te kunnen. Kwestie van 7 torx schroefjes en het lampje losmaken, dan trek je hem zo naar voren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden