Ga naar inhoud
  • 0

Koplampsproeiers: welke zekering


Arnout Mobiel

Vraag

Weet iemand of de koplampsproeiers apart gezekerd zijn?

Die van mij doen het niet meer ontdekte ik vandaag. Vast niet toevallig want mijn voorbumper is er recent afgeweest om gespoten te worden.

Ben nu op vakantie maar zal thuis de auto eens uitlezen. Zijn eventuele fouten in de koplamp sproei installatie uitleesbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Weet niet of het bij de 3AA ook het geval is maar dacht dat bij de 3c de koplampsproeiers maar om de 5keer meegaan met de ruitensproeiers en niet elke keer meegaan met de ruitensproeier.

Ofwel het pompje vergeten terug aansluiten. Volgens ik vernomen had gaan de sproeiers open dmv waterdruk en niet elektrisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lichten moeten wel aan zijn maar dat wist je wel denk

Euh, ja dat heb ik ooit geweten. :embarassed:

Heb de hele vakantie in Italië met lampen op 0 gereden en blijkbaar 's avonds niet gesproeid. Net uitgeprobeerd met lampen aan en ja hoor, werkt gewoon. :embarassed:

Bedankt voor het meedenken Dany. Spaart me een rit naar de spuiterij die het anders hadden moeten oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lichten moeten wel aan zijn maar dat wist je wel denk

Euh, ja dat heb ik ooit geweten. :embarassed:

Heb de hele vakantie in Italië met lampen op 0 gereden en blijkbaar 's avonds niet gesproeid. Net uitgeprobeerd met lampen aan en ja hoor, werkt gewoon. :embarassed:

Bedankt voor het meedenken Dany. Spaart me een rit naar de spuiterij die het anders hadden moeten oplossen.

 

 

Oeps ja kan gebeuren iig opgelost :!::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden