Ga naar inhoud
  • 0

Padbay ipv rns510


Fopperr

Vraag

Nav het zoeken van een goed alternatief voor mijn 2 gejatte rns510's, kwam ik een aantal opties tegen, waaronder de padbay.

 

http://www.padbay.net

 

Heeft een van jullie hier toevallig ervaring mee?

Het benodigd een radio die kan bt-streamen en een die het a2dp protocol gebruikt.

 

Nu zoek ik een radio die niet diefstalgevoelig is en kwam bij een rcd310 uit (nieuwste model). Deze kan bt streamen en volgt (volgens internet) het a2dp.

 

Een ipad mini als navigatie, carkit, dvd etc. Met een simkaart extra bij mijn abonnement biedt dat een goede mogelijkheid. Ik zou ook mijn 5S als hotpoint kunnen gebruiken, maar een extra sim is net zo handig.

 

Als ik met een rcd310 bt wil streamen, wat heb ik dan nodig? Heb een 3c uit 2008, full color fis, mfl, telefoonvoorbereiding met cradle op dashboard, 23bit high-end module.

 

Thnks vast voor het lezen van dit topic :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ziet er leuk uit maar FM radio heb je dat dan ook? Want elke dag radio streamen via je data is natuurlijk niet geweldig.

 

Ok dit komt voor de radio. Ik zou dan toch voor een imitatie RNS gaan. Dit steekt uit als een gek. Dan is een Navilock netter.

 

En je kan je ipad niet opladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

€400 voor zo' lelijk ding?! Dan zou ik sowieso voor de navilock gaan. Maar Ik zou een simpele enkeldin radio kopen die bluetooth streamen,en voor carkit ondersteunt en usB heeft.die wegstoppen in het lege gat wat je nu hebt. En dan je radio frame aanpassen zodat je daar mooi je ipad mini in kan stoppen, met een lightning stekker verwerkt zodat je de ipad kan opladen via usb kabel die in de radio zit. Dan ben je denk ik in totaal rond de €500 kwijt incl ipad ;) oke je hebt mischien even 1 avond geklooi met je omlijsting om die kooi te maken met glassfiber etc maar als het erin zit is het super netjes. Dit heb ik zelf bijna gedaan, maar ik wilde perse radio weergave in de teller dat ik weer voor de rns ben gegaan. En het navigatie gedeelte was niet heel duidelijk voor mij. Maar jemkunt tomtom downloaden voor ipad. Enndan een extra sim bij laten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden