Ga naar inhoud
  • 0

vw MFD1 vraagje voor de kenners


california cruiser

Vraag

ja ik weet niet of het hier in de juiste afdeling geplaatst is hoor. maar ik heb dus een vraagje

in verband met men dubbeldin vw MFD1 systeem van men vw passat 3BG

eerst en vooral mis ik het knopje om de cd uit de navi te krijgen (kan dit op een of andere manier varvangen worden?)

ten 2 de de dvd kan ik niet uit het toestel krijgen, terwijl de navi het wel doet (na een lange tijd wachten toch)

ten 3de is het mogelijk op dit toestel een usb voorziening te maken zoadat ik mp3 of filmpjes af kan spelen op dit systeem? en hoe gaat dit in zen werk? mvg wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

knoppen zijn los wel verkrijgbaar. Goed zoeken op ebay duitsland dan kom je ze tegen.

 

Het systeem heeft CD geen DVD ;-) De CD komt er over het algemeen redelijk vlot uit. Zal straks ff kijken hoe snel dat gaat.

Als je navigeert kun je de CD er niet uithalen, want dan werkt je navigatie niet meer.

Om films af te kunnen spelen heb je een media speler nodig en daarnaast ook nog eens een RGB adaptor

Je kunt nl via de AUX input externe bronnen aansluiten, echter moet die externe bron wel zelf kunnen afspelen. Dus alleen een USB stick lukt niet.

 

Ik heb bijv. een Bluetooth kastje aangesloten op de CD ingang. Je hebt daarmee BT carkit en je kunt bijv. audio streamen via BT.

Ook kun je iPod aansluiten.

 

Om alles goed te kunnen gebruiken kun je beter een aftermarkt systeem monteren, waarin DVD/CD Bleutooth SD en USB afgespeeld kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De originele MFD van VW is te beperkt om goed te kunnen wat jij wilt. Het ontwerp van de MFD dateerd van eind jaren 90. Werd al in de passat 3B gebruikt

Destijds had je dat soort opties nog niet. Wil je fimpjes afspelen heb je een omvormer nodig van video naar RGB signaal en moet je een apparte afspeel apparaat aanschaffen. Als je alles bij elkaar optelt kom je aan de prijs van een nieuw systeem ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb ook nog even getest hoe snel de CD uit de radio komt. Is redelijk vlot na het indrukken van de knop. Hooguit 2 sec. vertraging.

Navigatie scherm geeft dan aan dat er geen CD aanwezig is om te navigeren.

Als dat bij jou langzamer is of zelfs lang duurt, is er wat met het loopwerk aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden