Ga naar inhoud
  • 0

Van RNS-300 naar ???? (met dab+)


jren

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee, dab versie van de rns is een ander onderdeelnummer, je kan dus niet zomaar een willekeurige rns plaatsen.

Daarnaast moet je door dab ook een andere antenne plaatsen, die zit bij de passat 3c in de zijruit, niet iedere zijruit is hier voor geschikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kenwood hoor ik vaak over vastlopen en lastige interface.

zat namelijk ook erg te twijfelen tussen een Kenwood of een Pioneer destijds

weet nu uit ervaring dat een Pioneer erg mooi en snel werkt.

het enige wat mij tot nu toe nog tegen houd om weer een nieuwe Pioneer aan te schaffen is dat het model wat ik wil nog geen DAB+ heeft

anders was ik weer over gegaan ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op zich doet de Kenwood het vrij aardig bij mij. Houd er echter wel rekening mee dat de dekking qua DAB vrij matig is in Groningen. De ontvanger blijft dan van gewoon FM terug springen naar DAB, terwijl DAB steeds wegvalt.... Heb nog niet kunnen ontdekken hoe je in die gevallen DAB kunt "uitzetten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En hierbij wat plaatjes van de Kenwood DNX521DAB in mijn huidige VAG-product: Skoda Superb Combi:

 

post-13586-1423829260,5308_thumb.jpg

 

post-13586-1423829260,8745_thumb.jpg

 

post-13586-1423829261,3901_thumb.jpg

 

post-13586-1423829261,0464_thumb.jpg

 

post-13586-1423829261,2339_thumb.jpg

 

 

 

De interface tussen Kenwood en auto t.b.v. PDC en airco / stoelverwrming is niet de standaard versie van Kenwood. Hiervoor is een versie gebruikt van http://www.connects2.co.uk

 

Nog even een manco, die ik zelf vrij lastig vind in het dagelijks gebruik: contacten van de telefoon worden netjes gesynchroniseerd, maar als je dan gebeld wordt zie je alleen het nummer van de beller en niet de naam. Hiervoor heb je dan het scherm van je telefoon nodig. Daar heb ik dus maar een houdertje voor gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden