Gisteren begon de auto te schokken bij het wegrijden en pas rond 3000 toeren was alles rustig. Op de snelweg sprong het lampje aan bij het doorschakelen tijdens het inhalen. Ook nu weer schokte de auto alsof er iets in de motor kapot is.
Op de terugweg sprong het lampje aan en ging niet meer uit. Rustig doorgereden en was na 10 Km thuis en heb even een opname gemaakt. Onregelmatige loop en wat gerommel onder de kap.
Ben nu net terug bij een vriend vandaan en hij heeft de bobine van cilinder 4 vervangen.
Loopt prima en alles lijkt weer goed.
Wat zijn jullie ervaringen met de andere 3 bobines? Zal ik ze vervangen (preventief) voor deze BOSCH - Ref: 0 986 221 023? Deze kosten ci 28 euro.
Laten zitten kan natuurlijk ook, maar ik wil naar Oostenrijk over een paar weken.
Vraag
reiver
Gisteren begon de auto te schokken bij het wegrijden en pas rond 3000 toeren was alles rustig. Op de snelweg sprong het lampje aan bij het doorschakelen tijdens het inhalen. Ook nu weer schokte de auto alsof er iets in de motor kapot is.
Op de terugweg sprong het lampje aan en ging niet meer uit. Rustig doorgereden en was na 10 Km thuis en heb even een opname gemaakt. Onregelmatige loop en wat gerommel onder de kap.
Ben nu net terug bij een vriend vandaan en hij heeft de bobine van cilinder 4 vervangen.
Loopt prima en alles lijkt weer goed.
Wat zijn jullie ervaringen met de andere 3 bobines? Zal ik ze vervangen (preventief) voor deze BOSCH - Ref: 0 986 221 023? Deze kosten ci 28 euro.
Laten zitten kan natuurlijk ook, maar ik wil naar Oostenrijk over een paar weken.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten