martintk Geplaatst 13 december, 2013 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2013 Ik wil mijn auto graag een goed laten polijsten, poetsen en restylen, maar ben zelf niet zo heel erg handig. Weet iemand een goede poetser in de omgeving van Zwolle, die ook twee kleine parkeerdeukjes uit de portieren kan lepelen? ik hoor het graag.
Fopperr Geplaatst 15 december, 2013 Rapporteer Geplaatst 15 december, 2013 Ik zou er een gezellige dag van maken en naar Jee13 rijden in Dordrecht. Auto poetsen kost vooral veel tijd en de basis hiervan kan Jeroen je uitstekend uitleggen.
BARRY_TDI Geplaatst 15 december, 2013 Rapporteer Geplaatst 15 december, 2013 Ik zou er een gezellige dag van maken en naar Jee13 rijden in Dordrecht. Auto poetsen kost vooral veel tijd en de basis hiervan kan Jeroen je uitstekend uitleggen. Doet Jeroen ook parkeerdeukjes lepelen of poetst hij die eruit??
martintk Geplaatst 16 december, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 16 december, 2013 Als Jeroen ook deukjes lepelt kan ik vast wel een afspraak maken.
Jee13 Geplaatst 17 december, 2013 Rapporteer Geplaatst 17 december, 2013 Lees nu pas dat ik hier genoemd ben Ik kan geen parkeerdeukjes verwijderen Er zijn ook wel mensen die kunnen poetsen en dichterbij wonen volgens mij Maar mocht je toch deze kant op willen komen, doe me even pm dan
martintk Geplaatst 17 december, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 december, 2013 Lees nu pas dat ik hier genoemd ben Ik kan geen parkeerdeukjes verwijderen Er zijn ook wel mensen die kunnen poetsen en dichterbij wonen volgens mij Maar mocht je toch deze kant op willen komen, doe me even pm dan Oké, bedankt voor de reactie. Ik ga eens in de buurt kijken en heb me ook opgegeven voor de poetsclinic in Almelo. Wie weet ga ik het zelf wel leren
Aanbevolen berichten