vwdimipassat Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Beste techneuten Ik heb een foutcode p00234 boost pressure Nu kreeg ik de tip lees kanaal 3 en 115 even uit heb ik dus gedaan en een log gemaakt. Maar nu is mijn vraag is er iets fout wat er gelezen kan worden uit de log? De foutcode wijst op de N75, G31 of G71 sensor N75 is al vervangen maar ik kan niet uit de log opmaken of er iets mis is met de G31 en/of G71 Wie kan mij hiermee helpen? Bedankt alvast kanaal 31 en 115.xls Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Nu is er in ieder geval geen gas gegeven hij loopt in de log stationair. Kun je een rijdende log maken van kanaal 3,8 en 11? 2500 toeren tot 6000 toeren in zijn drie. Wel even op een veilige plaats en het liefst met zijn tweeën. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Nu is er in ieder geval geen gas gegeven hij loopt in de log stationair.Kun je een rijdende log maken van kanaal 3,8 en 11? 2500 toeren tot 6000 toeren in zijn drie. Wel even op een veilige plaats en het liefst met zijn tweeën. Er werdt ook gezegt dat er een log gemaakt moest stationair draaiend. Ik zal van de week een rijdende log maken. Grz Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 21 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Had je al bij Gerrit speek gekeken die heeft een lijst met items die je af kan werken om het probleem te vinden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 21 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 oktober, 2013 Had je al bij Gerrit speek gekeken die heeft een lijst met items die je af kan werken om het probleem te vinden. Ja en daar komen die G31, G71 en N75 vandaan maar om nu allebei de G sensoren te vervangen á 64euro p/s Als er dan een manier is om te zien welke van de twee (of dan toch allebei) defect is dan hoef ik niet overbodig geld uit te geven. Grz Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 22 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 oktober, 2013 Ik zie nu ook dat ik een log heb geupload van 31en 115! Ga vanavond rijdende log maken. Grz Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 22 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 22 oktober, 2013 Geeft niks gewoon je bril opdoen dan komt het allemaal goed. Of zal ik het de volgende keer gewoon goed vragen ik gaf je de diesel kenvelden op dat schiet niet op met een benzine. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 22 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 oktober, 2013 Vanavond rijdend een log gemaakt. Eerst van kanaal 3,8 en 11 maar ook een van kanaal 3 en 115 Ik zelf zie niks vreemds maar mijn vraag is wel kun je in deze log ook de G31 zien...? Volgens mij namelijk niet wel duidelijk de G71 en die lijkt mij goed dus ik denk nu op voorhand maar de G31 vervangen...???!!! Graag jullie mening! LOG-02-003-115-xxx.xls LOG-01-003-008-011.xls Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 22 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 22 oktober, 2013 G31 is de laatste van de 115. Ze zien er allebei wel goed uit eigenlijk. Is de luchtmassameter nog goed, zou kanaal 2 groep 4 moeten zijn, weet je hoeveel gram-seconde (liefst rijdend) ? En de fuel trims kanaal 32 kun je die ook nog even checken (stationair). En misschien de N75 ook even ook al is ie nieuw. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 22 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 oktober, 2013 Ik ben er achter gekomen dat de 1.4 Tsi (en ook de 1.2Tsi) geen LMM heeft. Feul trims zal ik morgen even checken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 23 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 oktober, 2013 Vagcom kanaal 32 geeft niet feultrim aan. Toen geprobeerd duty cycle op de N75 te testen helaas kan dit ook niet. Zal dit alles qua kanalen anders zijn bij een Touran...? Ik kan de N75 eventueel testen los uit de auto door er 12v op te zetten....!? Grz Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 23 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 23 oktober, 2013 Heb je wel de goede labelfiles? N75 beter op de auto testen, misschien de slangetjes verwisseld? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 24 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2013 Heb je wel de goede labelfiles?N75 beter op de auto testen, misschien de slangetjes verwisseld? Wat bedoel je met Labelfiles? Slangetjes kunnen echt maar op een manier dus die zitten goed! Grz Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
vwdimipassat
Beste techneuten
Ik heb een foutcode p00234 boost pressure
Nu kreeg ik de tip lees kanaal 3 en 115 even uit heb ik dus gedaan en een log gemaakt.
Maar nu is mijn vraag is er iets fout wat er gelezen kan worden uit de log?
De foutcode wijst op de N75, G31 of G71 sensor N75 is al vervangen maar ik kan niet uit de log opmaken of er iets mis is met de G31 en/of G71
Wie kan mij hiermee helpen?
Bedankt alvast
kanaal 31 en 115.xls
Link naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten