Ga naar inhoud
  • 0

Hoe automatische ruitenwisser instellen


Testedoene

Vraag

Hallo allemaal,

 

ik merk dat mijn automatische ruitenwissers niet meer werken. Enkele maanden geleden werd de voorruit vervangen en sedertdien heb ik er quasi niet mee gereden als het regende (mijn vrouw rijdt meestal met de Passat).

 

Gezien mijn handleiding in het frans opgesteld is vraag ik me af of iemand een nederlandstalige handleiding op het internet weet staan?

 

Hoe stel ik mijn ruitenwissers in? Gewoon op de intervalstand zetten of dien ik iets anders te doen?

 

Alvast hartelijk dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij mij in de 3c is het zo dat als de handel helemaal naar beneden staan( je kan dan alleen nog iets verder duwen om eenmalig te wissen) je hem één trapje omhoog moet duwen.

 

Andere vraag; bij het wassen van mijn bolide kreeg ik de wissers niet opgeklapt door de rand van de motorkap; Hoe kan ik dit voorkomen. Als ik de auto van het contact zette tijdens het wissen kwamen de wissers toch weer netjes in de beginstand.

 

Groeten Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik vermoed dat er iets is misgegaan met je nieuwe ruit. Dit wordt volgens mij aangestuurd door je regensensor die op het raam zit. Zou hiervoor teruggaan naar het bedrijf wat het ruit heeft geplaatst.

Dubbelcheck: En als je de lichtknop op automatisch hebt staan en je lichten gaan niet automatisch aan bij donker, dan weet je het helemaal zeker. De lichtsensor zit namelijk net als de regensensor achter je achteruitkijkspiegel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden