Ga naar inhoud
  • 0

kofferbak bekleding


jaap

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb zo op het eerste gezicht de zelfde in mijn auto met een los bakje / dekseltje er boven. Daar zit nu een vw schroeven draaier en sleuteltjes in. Voor een accu lijkt het mij wat aan de kleine kant en bij mij heb ik ook nog nooit bevestiging gezien om een accu vast te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb zo op het eerste gezicht de zelfde in mijn auto met een los bakje / dekseltje er boven. Daar zit nu een vw schroeven draaier en sleuteltjes in. Voor een accu lijkt het mij wat aan de kleine kant en bij mij heb ik ook nog nooit bevestiging gezien om een accu vast te zetten.

Als je hem met deze vergelijkt is het bakje hoger.

http://www.ebay.de/itm/3C9867427-Koffer ... 5657ff0e5d

Daarom heb ik het idee dat deze voor een extra batterij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja dat klopt. Bij mij is hij ook hoger en als je hem open maakt en er in kijkt zit daar de zelfde stoffen bekleding als aan de rechter zijde van de auto. Maar op de foto van je eerste link zie je wel aan de binnen zijde (de kant van het plaatwerk) wel kunstof zitten wat lijkt op een bak.

Mijn auto is effe met het vrouwtje mee anders had ik een foto gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit lijkt de zelfde als in mijn link.

Volgens mij hebben Dre en Guy een extra accu geplaatst, ik zal eens wachten tot 1 van hun reageert.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Heb jij er als eens in gekeken, zit er geen batterij in bij jou?

Ik heb nog 1 gevonden en deze meld erbij dat het 1 voor een extra batterij is.

http://www.ebay.de/itm/370868617106?ssP ... 1438.l2649

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

eerste link is ok , kopen maar die handel , batterei is volgens mij ook een 70 amp die past

batterei houder ga ik op maat maken voor een 75 amp batterei , die past net

heb het nog niet in mijn wagen maar dreke wel al dus weet niet hoe het zit met de aansluiting

grz guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
eerste link is ok , kopen maar die handel , batterei is volgens mij ook een 70 amp die past

batterei houder ga ik op maat maken voor een 75 amp batterei , die past net

heb het nog niet in mijn wagen maar dreke wel al dus weet niet hoe het zit met de aansluiting

grz guy

Dank je Guy, ik heb hem gelijk gekocht.

De kabelboom heb ik al van Dre gekocht, moet alleen nog even kijken hoe die precies aangesloten moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jaap er zijn ook contactors die je een bv een minuut kan laten schakelen. (te lang is niet goed voor de bekabeling)

 

een standkachel inbouw station in broek op langendijk raden mij dat aan. kan je in nood ook starten op 2de accu.

alleen is dan de kabel van de set van dreke te licht.

 

ik heb een 16mm2 kabel naar achteren gelegd voor deze mod in de toekomst.

 

dus standkachel komt op 2de accu en deze wordt geladen door de dynamo. Maar in nood kan de 2de accu als hulp dienen voor de start accu.

tevens kreeg ik het advies om er een agm accu in te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden