Ga naar inhoud
  • 0

geen vermogen meer


svenergy

Vraag

hallo , ik zit al een tijdje met de foutmelding EMMISIONS WORKSHOP , aan de pc gehangen bleek dat iets met men egr klep scheelde .

weekje nog doorgereden en gisteren dan eraf gehaald en de klep zelf in een bak met benzine gelegd ( niet het elektrisch gedeelte) om het vuil weg te krijgen .

allemaal gedaan , deze morgen de egr klep terug gemonteerd , en een testje gaan rijden , tot mijn verbazing ging hij bijna niet meer vooruit , totaal geen vermogen , je hebt bijna een halve kilometer nodig voor 60km/h te halen .

het lijkt juist of de turbo niet meer meedoet in het verhaal wat ik wel heel gek vind , of misschien dat de egr het zelf begeven heeft ?

Wie kan me ermee verder helpen ?

Heb zelf ook de + al van de accu afgehaald om die foutmelding te resetten , maar dit is niet gelukt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
hij is uitgelezen geweest , daarin stond het dat het met de egr klep te maken had . zit zelf te denken dat de klep gewoon constant blijft open staan dat hij daardoor niet meer tegoei vooruit gat

dat kan, ga zelf maar eens hardlopen en adem dan in een boterhamzakje.. daar is de zuurstof na een meter of wat wel uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden