Ga naar inhoud
  • 0

verlichting handschoenenvakje


mike21

Vraag

Iemand een foto van het lampje in het dashboardkastje, ik heb het los gehaald voor het lampje te vervangen. Maar nu is het lampje uit elkaar gevallen. Nu weet ik niet meer hoe het veertje in het contact mechanisme (schakelaar) van het lampje zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik word er echt iedere keer helemaal stil van, wat een berg kennis is hier op dit forum voor handen, het is eigelijk te gek voor woorden.:bash:

 

Ja, die maffe Italiaan heeft overal foto's van en als hij ze niet heeft, schroeft die gek het onderdeel er wel uit om te fotograferen :lol::lol:

(geintje Antonio, we houden van je)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hier nog een paar foto's:

 

w6qy5s.jpg

 

 

w6qyb6.jpg

 

 

w6qydg.jpg

 

w6qyis.jpg

 

w6qyl2.jpg

 

Echt super deze foto's. Heb zojuist hetzelfde gehad. Ik kan alleen nog niet zien waar het andere gedeelte van het veertje omheen moet klemmen. Een kant zit tegen de langwerpige koperen strip die met een Y tussen het glaasje komt. Maar waar zit het andere uiteinde van het veertje achter? Zijn hier ook foto's van?

 

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Ben nu wel een oude topic aan het ophalen maar dat is beter dan een hele nieuwe starten. Weet iemand waar ik dit ook online kan bestellen? Ik heb namelijk in mijn Passat alleen dat plastic kapje zitten en meer niet.

 

Ik moet dus ook dat koperen gedoe kopen en zo te zien aan de foto's ook een nieuwe plastic kapje want die van mij ziet er anders uit.

 

Hoop gauw van jullie te horen.

 

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden