Ga naar inhoud

zelf aan de gang


TinusTG

Aanbevolen berichten

Hey poetsers,

 

Ik wil toch maar eens zelf een poging wagen in het detail gebeuren.. Ik heb hier en daar gelezen dat men om te kleien ook detailspray gebruikt om te luben. Heeft iemand hier ervaring mee en evt tips voor de aantrekkelijkste deal. Ik wil hem na het kleien polijsten met een finish (205 of instant finish van Roel z'n site). Daarna wil ik een twee componenten nanosealant gebruiken die 3/5 jaar bescherming biedt en je hem gewoon met water af kunt spoelen. Dat polijsten is nog de vraag, is er iemand in de buurt van Tilburg die dit goed kan? Ik heb op internet de "cursus" van the junkman gezien maar ben een beetje huiverig. Mogelijk dat er een workshop oid kan komen via deze site?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Water met scheutje shampoo is ook prima lube

 

Ik heb de citrus bling gekocht en ga deze flink verdunnen.. De shampoo ga ik ook proberen..stiekum anders krijg ik klapkes van de vrouw.. Ik zit nog met het polijsten in mijn maag, zou de genoemde insta finisch genoeg polijstend zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor tips kijks eens op carcleanforum. Daar staan alle stappen, merken etc etc beschreven. Inderdaad Citrus bling is het voordeligst en werkt fantastich. Tevens kan je bij carclean ook workshops volgen.

Polijsten lijkt eng maar wanneer je goed ingelezen ben dan valt het wel mee. Je moet beginnen met het minst agressieve. Weinig resultaat dan een stapje zwaarder.

 

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden