TinusTG Geplaatst 25 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2013 Hey poetsers, Ik wil toch maar eens zelf een poging wagen in het detail gebeuren.. Ik heb hier en daar gelezen dat men om te kleien ook detailspray gebruikt om te luben. Heeft iemand hier ervaring mee en evt tips voor de aantrekkelijkste deal. Ik wil hem na het kleien polijsten met een finish (205 of instant finish van Roel z'n site). Daarna wil ik een twee componenten nanosealant gebruiken die 3/5 jaar bescherming biedt en je hem gewoon met water af kunt spoelen. Dat polijsten is nog de vraag, is er iemand in de buurt van Tilburg die dit goed kan? Ik heb op internet de "cursus" van the junkman gezien maar ben een beetje huiverig. Mogelijk dat er een workshop oid kan komen via deze site? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nard Geplaatst 25 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2013 Ik zou citrus bling kopen, dat werkt als luber perfect! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BlackPassat Geplaatst 25 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2013 Born Slippy van Dodo Juice is een goede claylube die ook nog eens per liter het goedkoopst is. Het schuimt een beetje maar ik vind dat niet storend. Mocht Etten-Leur niet te ver voor je zijn, dan ben ik best bereid om je te helpen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 25 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2013 Water met scheutje shampoo is ook prima lube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
TinusTG Geplaatst 26 juni, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 juni, 2013 Water met scheutje shampoo is ook prima lube Ik heb de citrus bling gekocht en ga deze flink verdunnen.. De shampoo ga ik ook proberen..stiekum anders krijg ik klapkes van de vrouw.. Ik zit nog met het polijsten in mijn maag, zou de genoemde insta finisch genoeg polijstend zijn? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rick76 Geplaatst 28 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2013 voor tips kijks eens op carcleanforum. Daar staan alle stappen, merken etc etc beschreven. Inderdaad Citrus bling is het voordeligst en werkt fantastich. Tevens kan je bij carclean ook workshops volgen. Polijsten lijkt eng maar wanneer je goed ingelezen ben dan valt het wel mee. Je moet beginnen met het minst agressieve. Weinig resultaat dan een stapje zwaarder. succes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nard Geplaatst 28 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2013 Of je bestelt vanuit Shinearama in de the UK. Daar heb ik mijn spullen zelf opgehaald. Leuke gasten en prima service.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BlackPassat Geplaatst 28 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2013 Misschien zijn er wel forumleden die je verder willen helpen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 28 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2013 Polijsten wil ik je best een handje meehelpen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
TinusTG Geplaatst 29 juni, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2013 Bedankt voor jullie input! Ik ge eens bekijken hoe ik het aan ga pakken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten