Ga naar inhoud

Alternatief voor chrome strips????


The Master

Aanbevolen berichten

Vandaag de chrome strips verwijderd van mijn passat. Ze waren dermate afgebladerd dat ze er niet meer uitzagen. Nu kan ik wel weer in de weer gaan met die strips maar ik vraag me af of er geen alternatief is wat toch wat langer blijft zitten en dus iets beter van kwaliteit is....

 

Iemand een suggestie????? :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begrijpt me verkeerd, ik bedoel de chromen sierstrips welke je om de ramen hebt bij een 3BG, ik heb zelf chrome strips op de rol gekocht en ben gaan hobbieen. Zag er prima uit tot de boel ging bladeren. Heb nu de hele rotzooi na 6 maanden eraf getrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik voor de 3B ook wel eens bumperstrips gezien met een chroomrand.

 

Voor de ruiten zijn er wel chroomranden te krijgen alleen wordt dit een kostbare zaak omdat de zijruiten achter hierbij vervangen zullen worden, dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begrijpt me verkeerd, ik bedoel de chromen sierstrips welke je om de ramen hebt bij een 3BG, ik heb zelf chrome strips op de rol gekocht en ben gaan hobbieen. Zag er prima uit tot de boel ging bladeren. Heb nu de hele rotzooi na 6 maanden eraf getrokken.

 

Ah ok. Nu snap ik het..

 

Ik heb nog even naar je auto gekeken in je garage ( ;) ) maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat chromen randje onder je ramen niet echt een toevoeging vind van je auto. Het staat zeker niet raar als het er niet opzit hoor...

 

Misschien is hij zelfs wel iets meer in 'balans' als je het eraf laat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou ik was klaar met het afpurken van die verdomde schuimlaag welke natuurlijk achter bleef en dacht..... nou dit staat eigenlijk ook niet slecht. Je kunt altijd zien dat het 'nep' als het niet helemaal origineel is. Feit blijft dat ik het bij een 3BG super vind staan en ik denk wanneer er een iets beter alternatief is die de originele strips benaderd ik ze wel weer ga plaatsen. Maar dan moeten het echt goede zijn.

Zal wel ff een foto maken zonder de strips, dan maken we er een poll van. Met of zonder, jullie mogen beslissen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook voor de 3B strips te koop die reeds zijn voorgeprimerd en die je dan in kleur van de auto kunt spuiten. Dat ga ik ook doen, alleen heb ik een 3BG. Iedereen rijd met chromen randen op de bumpers en deuren. Ik ga voor de in kleur gespoten strips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Erik,

Eerlijk gezegd is je auto ook wel mooi zonder de chrome strips aan de ramen.

Want het probleem is als je het zelf doet , het eigenlijk nooit zo lang kan houden dan die originele raamstrips.

Vandaar ik er mij ook bij neergelegd heb, om het maar origineel te houden.

En als je dan toch chrome strips rond de ramen wilt, succes met de montage.

Of je koopt in de toekomst een hihgline of sportline passat. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden