Ga naar inhoud
  • 0

Vredestein Ultrac Vorti


Fopperr

Vraag

Heeft een van jullie ervaring met deze band?

 

Mijn banden zitten nog tussen de 3,5 en 4,5 mm en hebben het al bijna 50k volgehouden, maar ik wil wat anders. De banden zijn nog goed en kan ik verkopen.

 

Mijn oog is gevallen op de Ultrac Vorti 235 35 19". Wat is jullie ervaring hiermee? Heeft een mooi recht profiel wat cupvorming toch iets meer tegen gaat. De Sessenta's die ik nu heb hebben hier iets meer last van, maar nog steeds niet gigantisch.

 

Heb wel het gevoel dat de Sessanta's een wat luidere band is en dat mag van mij wel wat stiller...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

weet niet of ze dat inmiddels wel zijn hoor. De Vorti's waren in de test de snelste banden (ADAC en Auto wel oid) maar hadden ligt last van onderstuur. Daarom zijn het subtoppers in de test. Maar kan een set (4 banden) kopen voor €425,- en denk eigenlijk niet dat ik een gelijkwaardige set voor minder krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb ze al gekocht... We zien het wel :wink:

Ik was 500 kwijt voor de Kumho's. Vallen me trouwens zeker niet tegen!

Heb nu ook kumhos, had eerst dunlop maar dat ging op het allerlaatste moment niet meer door, door fout. Hij had toen deze kumho ku31 liggen heb die er maar toen om laten leggen, wilde toch eindelijk rijden met de touaregs.

Ze vallen erg mee, veel grip nat of droog, vind ze alleen beetje veel herrie maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hij had toen deze kumho ku31 liggen heb die er maar toen om laten leggen, wilde toch eindelijk rijden met de touaregs.

Ze vallen erg mee, veel grip nat of droog, vind ze alleen beetje veel herrie maken.

Grip herken ik wel, herrie niet. Misschien ligt het aan het type, ik heb de KU39 maar ben wel zo'n l#l die als ik iets hoor de radio harder zet... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, banden zijn echt veel fijner dan de Sessenta's. Maken minder kabaal en volgens mij hebben ze veel meer grip als je wat sneller door een bocht rijdt. De Sessenta's hielden wel grip, maar voor mijn gevoel gleed je iets naar buiten.

 

Welke maat heb je nodig? 225 40 18"? Zal ik die kerel eens vragen wat da mot kosten... stuur je wel ff pb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden