Ga naar inhoud
  • 0

Touch adapter op RNS510


jjlosse

Vraag

Hallo,

 

Ik lees op dit forum veel problemen over het koppelen van de Touch adapter aan de auto. Dit zou o.a. te wijten zijn aan de software versie van de Touch adapter. Mijn TA heeft softwareversie 1.19 en wil ook niet koppelen. Met versie 1.23 zou het mogelijk wel willen koppelen. Heeft iemand voor mij softwareversie 1.23?

Of mogelijk een andere juiste oplossing?

 

Groet,

Jeff

 

PS. Ik heb een Passat uit 2006 met standaard telefoonvoorbereiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste allen,

 

Ik heb nu mijn Touch adapter geupdate naar V01.23 (was 01.19). Echter bij het aanmelden van de TA aan de auto komt er wel een pieptoon uit de RNS, vervolgens de melding in het schermpje van de TA dat koppelen via Blue Tooth niet is gelukt (raadpleeg de gebruikshandleiding).

Vervolgens geupgrade naar 01.27, wederom zelfde melding.

Onder de bijrijderstoel zit de module 3c0035729E.

 

Weet iemand nog een oplossing om dit gekoppeld te krijgen?

 

Groeten Jeff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

@RenédS en ATS,

Op jullie verzoek heb ik me inmiddels voorgesteld.

 

En hoera, mijn probleem met het koppelen van mijn TA aan de auto is inmiddels gelukt. Heel raar, maar als ik de auto start en stil blijf staan en laat de TA zoeken naar VW UHV wil hij wel koppelen. Toen dat gelukt was kon ik mijn telefoon ook koppelen. Alles werkt zoals ik het had verwacht.

Enige wat ik nog wil laten bijstellen is de nalooptijd van de RNS. Zolang blijft het scherm van de TA ook aanstaan. Dit moet vast via de VAGCOM? Of kan dat ook via de RNS?

 

Ik hoor het wel.

 

Groetjes

Jeff

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden