Ga naar inhoud
  • 0

rammelende motorafdekkap


sandieman

Vraag

Hoi,

 

Mijn collega heeft een Passat uit 2003, 1.9 TDI met 130 pk.

Hij heeft daar recent een nieuwe distrubutiereim op laten leggen en aanverwanten laten vervangen.

 

Nu is de afdekkap van de motor afgeweest en later terug gemonteerd.

Maar deze blijft rammelen en levert een irritant geluid op bij het opterekken, hij resoneerd / rammelt.

 

De garage waar hij geweest is gaf aan dat bij het verwijderen ergens al een "ruitenkit"was gebruikt.

Zij zagen dat niet als een oplossing. Kap is nu al herhaaldelijk gedemonteerd en weer gemonteerd op verschillende manieren.

Mijn collega wil hem eigenlijk niet met kit laten vastplakken, maar het irriteert hem nu dermate dat hij aangaf dan haal ik hem maar vanaf.

 

Is dit een bekend probleem, heeft iemand een goede oplossing, kitten lijkt ons niets.

 

Gr. Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De kap zit met rubbertjes vast, ik weet niet of deze eventueel nog via de dealer nog te koop zijn...

 

Bij mij rammelde voornamelijk het zwarte kapje met het logo. Deze heb ik via de achterkant vast gelijmd. Nu is de vervelende, hoorbare rammel weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Probeer dit eens:

 

http://www.ebay.com/itm/Tamiya-87043-RC ... 5aecec1441

 

Is een 'cleaning putty' voor radiografische nitromotoren, vuil hecht sterk aan de putti, zonder dat de putty op de onderdelen blijft zitten. Kun je ook gebruiken als 'hechtmiddel', zonder dat dit definitief is. Ben je wel van je gerammel af door de hechting. Kun je gewoon hergebruiken. Er zijn veel meer merken die dit maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden