Ga naar inhoud
  • 0

RCD510+VW-BT-Carkit+"tomtom" of Kenwood DNX-521VBT


ehidding

Vraag

Hallo.

Heb een VW-CC in bestelling met standaard RCD510 (de radio CD speler met 6-CD-wisselaar).

Ben van plan om om BT-carkit te laten inbouwen (parrot chipset/software) plus losse "TomTom",

of gelijk de Kenwood DNX-521VBT. Overweeg niet de RNS510+carkit, omdat deze "inbraak gevoelig is",

en ik niet zo'n lelijke antie diefstal-frame wens.

 

Kunnen jullie je ervaringen delen?

En wat is "de beste oplossing":

A. Volkswagen RCD510 + "Viscom??"-BT-(parrot-chipset/software)-carkit,

B. Kenwood DNX-521VBT. (zijn er recente gebruikers met laatste software-update's?)

Ook hier graag de ervaring met stuurbediening d.m.v.

benodigde Kenwood kabel CAW-CKIMVW1 plus Kenwood module CAW-KIMUN1

 

b.v.b.d. voor jullie feedback.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Moest ik voor deze keuze komen te staan dan zou ik de Kenwood optie nemen,

alles mooi in 1 systeem, anders zit je dan met een zuignap op de ruit en de parrot ergens proberen deftig weg te werken.

 

Het syteem oogt best wel mooi en zo te zien kan hij ook goed overweg met de can-bus info ivm 2010 clima en OPS stuurdoos.

Als hij met deze can signalen overweg kan zal stuurwielbediening vast en zeker geen probleem zijn

kenwood-dnx5210dab-navisplit-neu-1.jpg

chs10591-kenwood-dnx521vbt-volkswagen-navigation_1_5.jpg

chs10591-kenwood-dnx521vbt-volkswagen-navigation_2_5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor advies Wulfke.

Het viscom BT carkit systeem is "geintegreerd met RCD510" en dus keurig weggewerkt... alles werkt via stuurwiel and touch-screen. Wordt online aanbevolen maar zou graag enkele praktijk-ervaringen hiermee vernemen (ook van de Kenwood dnx-521VBT trouwens).

Nog meer ervaringen Graag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

met beide heb ik geen ervaring,

wel ervaring met de zenec NC2010 (opvolger is ondertussen ook beschikbaar), deze is gewoon plug and play, een heeft ook alle functies,

Telefoon zit ingebouwd (parrot) , ook terugmelding van de clima komt op het scherm alsook de OPS

Info over zenders enz komt tussen de klokken, alsook de navi pijlen.

http://www.zenec.com/cz/products/ego/volkswagen-seat/ze-nc2011d/

 

Ook kan je kiezen om de RCD510 erin te laten en indien het mogelijk is een Dension gateway Pro BT erin te zetten

http://www.dension.com/product/gateway-pro-bt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

oeps. de zenec 2011d zat nog niet op mijn "radar-scherm".

lijkt uiterlijk "sprekend" op de DNX510.. is de DNX510 de "fabrieksuitvoering" van de zenec?

Kan geen info vinden, maar ziet er naar uit dat hier geen afneembaar of gedeeltelijk afneembaar front bij zit?

Eigenlijk het zelfde "bezwaar" als dat ik tegen de DNX510 heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden