Ga naar inhoud
  • 0

Pilot xenon knippert in morsecode...


Fopperr

Vraag

Gisteren kreeg ik de melding dat mijn linker koplamp kapot zou zijn.

 

Natuurlijk ff gecontroleerd en idd, hij was kapot.

 

Nu knippert hij een aantal keren heel snel achter elkaar, ff rust, en weer knipperen... Zo gaat dat de hele tijd door. Hij knippert niet hard, maar heel zachtjes.

 

Is mijn lamp kapot of kan dit ook de balast zijn? Ik ga zo even kijken of de lamp het aan de andere kant wel doet om dit uit te sluiten. Maar... mocht de lamp kapot zijn, moet er perse een Pilot lamp in terug? Of past iedere lamp met een zgn KET aansluiting en vergelijkbare waarden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Gisteren kreeg ik de melding dat mijn linker koplamp kapot zou zijn.

 

Natuurlijk ff gecontroleerd en idd, hij was kapot.

 

Nu knippert hij een aantal keren heel snel achter elkaar, ff rust, en weer knipperen... Zo gaat dat de hele tijd door. Hij knippert niet hard, maar heel zachtjes.

 

Is mijn lamp kapot of kan dit ook de balast zijn? Ik ga zo even kijken of de lamp het aan de andere kant wel doet om dit uit te sluiten. Maar... mocht de lamp kapot zijn, moet er perse een Pilot lamp in terug? Of past iedere lamp met een zgn KET aansluiting en vergelijkbare waarden?

 

 

He foppe

 

Mocht de lamp kapot zijn hoef je niet persee pilot ervoor terug plaatsen, in de passat van mijn neef zitten ook pilot ballasten met mijn lampen ik kan lampen setjes leveren voor €50 kun je kiezen uit 4300k 5000k 6000k 8000k als je ziet dat een losse pilot lamp 80 euro kost. Dacht ik ik schiet je even te hulp haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

daan die xenon set kwam toch van mij , al eens van garantie gehoord :shock:

ik gooi die ballasten ook trug binnen bij de leverancier hoor en die moet er maar voor op draaien , als pilot zijn goede naam wil behouden dan mogen ze die garantie niet weigeren , wat ze tot nu toe ook niet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

foppe bij lampen kan ik helaas niet aankloppen voor garantie , maar wel de ballasten en de canbus weerstanden , die zijn namelijk te checken in het systeem wanneer die verkocht zijn, natuurlijk als er een lamp het niet doet nieuw uit de doos of na een paar maanden dan regel ik altijd wel iets

mensen altijd in het achterhoofd houden , het is gevoelige electronica dat kan altijd stuk gaan helaas , laatst nog een nieuwe ballast dood in de doos , geen teken van leven helaas , tja dan sta je daar :shock:

even andere nieuwe er in en die deed het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
foppe bij lampen kan ik helaas niet aankloppen voor garantie , maar wel de ballasten en de canbus weerstanden , die zijn namelijk te checken in het systeem wanneer die verkocht zijn, natuurlijk als er een lamp het niet doet nieuw uit de doos of na een paar maanden dan regel ik altijd wel iets

mensen altijd in het achterhoofd houden , het is gevoelige electronica dat kan altijd stuk gaan helaas , laatst nog een nieuwe ballast dood in de doos , geen teken van leven helaas , tja dan sta je daar :shock:

even andere nieuwe er in en die deed het wel

Hoi Guyke kan je voor mij ook iets regelen? :D

 

Groetjes George

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
daan die xenon set kwam toch van mij , al eens van garantie gehoord :shock:

ik gooi die ballasten ook trug binnen bij de leverancier hoor en die moet er maar voor op draaien , als pilot zijn goede naam wil behouden dan mogen ze die garantie niet weigeren , wat ze tot nu toe ook niet doen

Klopt Guy, maar 't is ok zo :wink: Was eigen keuze, ben gewoon klaar met zulke sets. Ook in de vorige auto, dezelfde issues tot de ombouw naar OEM...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
daan die xenon set kwam toch van mij , al eens van garantie gehoord :shock:

ik gooi die ballasten ook trug binnen bij de leverancier hoor en die moet er maar voor op draaien , als pilot zijn goede naam wil behouden dan mogen ze die garantie niet weigeren , wat ze tot nu toe ook niet doen

Klopt Guy, maar 't is ok zo :wink: Was eigen keuze, ben gewoon klaar met zulke sets. Ook in de vorige auto, dezelfde issues tot de ombouw naar OEM...

 

als ge u bedenkt , laat dan maar iest wten

ik regel alleen garantie gevallen bij diegene die de pilots nieuw hebben gekocht bij mij , komen ze niet van hier dan moeten deze personen de verkoper aanspreken van waar ze komen , straks staat heel holland hier voor garantie gevallen :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
het is gevoelige electronica dat kan altijd stuk gaan helaas , laatst nog een nieuwe ballast dood in de doos , geen teken van leven helaas , tja dan sta je daar :shock:

even andere nieuwe er in en die deed het wel

 

Hmmzz, kan ik me iets vaags van herinneren :angel::mrgreen:

 

Maar idd uitstekende service van Guy :thanks:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden