Ga naar inhoud
  • 0

Weer een lekkage gevalletje...


Sidiousss

Vraag

Zoals ik in mijn voorstel topic ook al aangegeven heb, heb ik een lekkage probleem met mijn Passat.

Ik weet dat hier al vele topics over geschreven zijn. Ik heb ze ook allemaal nagelezen en (volgens mij) alle hierin genoemde zaken door mijn garage laten nakijken.

Maar je raad het al het: het probleem is niet verholpen!! :(

 

De lekkage levert, zoals wel vaker voorkomt, alleen maar water op onder en achter de passagiersstoel.

Om er beter bij te kunnen voor het "droogmaken" heb ik een klein stukje van de bodem bekleding losgehaald.

En de hoeveelheid water die er uit komt is aanzienlijk!

Ik ben al weken in de weer met talloze handdoeken die vrijwel dagelijks allemaal helemaal doorweekt onder het tapijt vandaan komen.

 

Wat is er allemaal al gedaan/onderzocht:

 

- rubbers en afvoerkanalen onder paravan en accubak schoongemaakt. Garage zegt dat water netjes wegloopt.

- rubbers interieurfilterhuis netjes afgekit

- condensafvoer airco gecontroleerd

- raamrubbers vooruit (hele raam vervangen!)

- lekkage zijdeuren gecontroleerd. Deze lekten niet, en voerden water netjes af.

- rubber doppen onderzijde auto allemaal netjes in orde

 

Wellicht vergeet ik nu nog iets, maar volgens mij zijn dit de zaken die allemaal regelmatig worden aangevoerd in de verschillende topic.

Maar dit bleek allemaal niet het probleem te zijn in mijn geval, dus ik begin zo langzamerhand wel erg gefrustreerd te raken!

 

Wie o wie weet er nog meer zaken waar al dit water vandaan zou kunnen komen???

 

Alvast bedankt!!

 

Vriendelijke groet,

Tjalling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Die isolatie spons met water droogt alleen maar aan de buitenkant. Dan denk je ha alles droog maar niets dus. Airco trekt ook veel vocht uit de lucht.

Vochtvreteres werken ook niet op water maar op vocht. Moet al dat water dus eerst verdampen.

 

Nou, er staat al de hele dag een 2000watt straalkachel in de auto, en maar liefst 4 verschillende vochtvreters (Bison, Rubson en 2 pingi's)...

Maar helaas komen er nog steeds allemaal kletsnatte handdoeken onder de bekleding vandaan...grrrr... :(

 

Dus met de ernorme hoeveelheid regen van vandaag begin ik alweer te vrezen dat dit toch niet het euvel was...tenminste niet het enige...

 

Maar goed, ik moet het nog even de tijd geven voor ik er weer echt conclusies uit kan trekken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden