Ga naar inhoud
  • 0

Hulp gevraagd bij velgen keuze


xxJAAPSKIxx

Vraag

Beste mede passat rijders,

 

Ik heb een passat 3C 2.0 tdi variant.

Nou ben ik opzoek naar velgen en heb wat gevonden , maar twijfel aan wat mogelijk is.

zie link :

 

http://www.stroevemotorsport.nl/Lichtme ... 5_19_inch/

 

Ik wil graag de velg Stance Wheels SC-5 (onder aan pagina)

Er zijn 3 type's hier in , en vind eigenlijk de ALLER onderste van de pagina mooi matt zwart/machined front , maar die is alleen verkrijgbaar in 19 inch met et 35 , in 8,5j en 9,5j.

Graag zou ik voor 8,5j en achter 9,5j willen.(denk dat 9,5j voor niet gaat passen helaas)

 

Gaat dit passen met beladen van 2 kinderen plus rommel EN zonder aanlopen ?

Auto is niet verlaagd en heel misschien in toekomst 40mm verlagen met vaste KW set ofzo.

 

Mocht dit niet gaan passen zonder aanlopen zou ik ook de zelfde velg kunnen nemen maar dan in uitvoering silver/machined frond ,.

Deze velg heb je ook de keuze in 9,5j et48 , 8,5j et45 plus de boven genoemde maten.

 

Wie o wie kan mij vertellen wat wel en niet past ..?

 

 

Graag wil ik zo breed mogelijk , want dan heb je meer het "concave" volgens mij.

De foto hier onder zie je hoe het er uit ziet met alles 9,5j en vind het echt super mooi !

 

front.jpg

side.jpg

 

 

Wat zijn anders de maximale velg breette's met bijhorende et waardes die onder een passat 3c passen in 19 inch ?

Ik heb al wel het een en ander gelezen op het forum maar de hier boven genoemde vraag en antwoord niet gevonden....

 

 

 

thnx all

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Naar mijn bescheiden mening is 19" zonder te verlagen geen gezicht.

 

Breedtes heb ik geen verstand van.

Ik rij liefst zo smal mogelijk ivm brandstofverbruik en kosten banden.

Mijn advies zou zijn eerst verlagen en daarna velgen van die maat te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooie velgen!

 

Denk inderdaad dat 9,5j et35 krap gaat worden achter, maar wellicht hebben een setje liggen en kun je passen.

 

De hoeveelheid concave heeft niet alleen met de breedte te maken maar zeker ook met de et-waarde. Een velg met een hoge et heeft minder concave dan een velg met een lage et-waarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden