Ga naar inhoud

Cartronic ervaringen?


Koen87

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die ervaringen hebben met het bedrijf Cartronic in Den Haag? Hun website: http://www.cartronic.nl

 

Op mijn gloednieuwe Passat ben ik een optie vergeten (Ambiente Pack) en heb ik de camera niet genomen omdat die zo duur was (1.200EUR). Nu heb ik van hun de volgende informatie gekregen:

 

- Ambiente Pack kunnen ze inbouwen voor 159EUR all in (nette prijs!)

- Achteruitrijcamera kunnen ze inbouwen voor 150EUR (camera zelf is nog eens een 275EUR dacht ik), pak beter dan de 1.200EUR van Volkswagen.

 

Mijn garage zei me dat ze het Ambiente Pack niet achteraf kunnen installeren. Wilt volgens mij gewoon zeggen dat ze te lui zijn of er niet genoeg aan verdienen.

 

Iemand commentaar over Cartronic? Het is een gloednieuwe Passat van 45.000EUR dus ben er natuurlijk uiterst voorzichtig mee!! Mogelijkheid op beschadigingen tijdens de montage?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt van de dealer en hoe graag ze je willen tegen werken af.

Op de opties die je wil uit voeren zal het mee vallen.

 

mijn persoonlijke ervaringen met vw dealer en garantie is zeer slecht.

zelfs onderdelen af fabriek of door hun geplaatst geven ze liever geen garantie op. ook niet op een auto van meer dan 45.000,00 euro

 

garantie is een marketing term die pon niet kent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Heb 4 december nog maar eens mail gestuurd om afspraak te maken voor wat opties in te bouwen maar krijg geen antwoord. Dan toch maar eens bellen volgende week.. Nochtans staat er op de site:

 

Het liefst hebben wij dat u de vraag per email stelt, zo hebben wij de tijd om uw vraag te onderzoeken en hoeven we geen gebruik te maken van dure receptionistes. Uiterlijk binnen 24 uur krijgt u van ons een reactie.

 

Maar op mails krijg ik jammer genoeg nooit een antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom vraag je vagtechniek niet voor een offerte. denk dat ze een groot deel van je wensen kunnen vervullen. en misschien dichter bij?

 

Thanks, van hun heb ik meteen een heel duidelijk en volledig antwoord gekregen! Prijs verschil is wel enorm, iets van een 700EUR bij vagtechniek en 150EUR bij cartronic, maar cartronic antwoord nooit dus weet ik ook niet wat er in die prijs juist zit. Bij vagtechniek volledige uitleg gehad van LED verlichting voetruimte voortaan, 4 portieren met led verlichting, alles origineel en geprogrammeerd origineel in vagcom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch even reageren. Ik heb zelf een maand geleden een RNS315 gekocht bij Cartronic. Deze gelijk laten inbouwen met pdc sensoren en telefoonmodule. Alles met originele onderdelen en het werkt perfect. Mail verkeer gaat niet al te soepel, bellen gaat sneller. Echt jongens die er verstand van hebben. Ze monteren ook opties achteraf voor Audi en VW. Als je iets geduld hebt, scheelt het een hoop geld. Gr. Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden